Produse consumate - Iunie 2017

Hello!
Luna iunie a plecat împreună cu o bună parte din produse, printre care și câteva pe care voiam să le termin de muuuuult timp. Fără prea multă vorbă, vă prezint poza de familie a produselor terminate în luna lui cireșar:


Voi începe cu produsele pentru păr:


1. Balsam pentru păr vopsit de la Balea. V-am povestit recent despre acesta, dar pentru că am părul destul de lung și uscat pe lungime, tubul s-a dus repede; din fericire, aveam altul prin dulap așa că nu am rămas pe minus. Per total, un balsam care ușurează mult pieptănatul, dar nu fac minuni;
2. Șampon Schauma Nature moments pentru păr subțire și fragil - am cumpărat acest șampon pentru că cel pe care îl foloseam de vreo doi ani a început să cedeze și drept urmare, podoaba mea capilară a avut de suferit. Schauma e un șampon blând, eficient, dar care s-a dus super repede. Mă gândesc să procur varianta pentru păr vopsit;
3. Mască pentru păr de la Swiss O Par. Am luat-o din dm pentru că mi-a plăcut mult ambalajul, deși prețul de 3 (sau 4?) lei nu e chiar potrivit pe termen lung. Masca a fost ok, dar nimic extraordinar, drept urmare nu voi mai procura nici pe aceasta, nici alte variante;


4 & 5. Gel de duș de la Balea - Mystic Fantasy și Jamaica Vibes. Am reușit să consum două tuburi pentru că hey, e vară și mori de cald și pentru că Mystic Fantasy oricum era pe ultima sută de metri. Am cumpărat Jamaica Vibes după ce m-am gândit ceva timp, deoarece colecția de vară de la Balea din acest an e plină d mirosuri fascinante. Până acum, Jamaica Vibes e gelul cu aroma cea mai faină, cred că îmi voi mai lua un tub-două până nu dispare de pe rafturi;
6. Deodorant Nivea Powder Touch. Deodorantul meu preferat din toate timpurile, am mai vorbit despre acesta și l-ați văzut aproape în fiecare articol cu empties;



7. Ulei de ricin de la Trio Verde. L-am cumpărat de pe Farmacia Tei și m-a ținut foaaaarte mult timp. L-am folosit exclusiv pentru păr și singura nemulțumire legată de acesta este faptul că se duce cam greu din păr, în schimb îl hidratează. Pe termen lung am observat o ușoară îmbunătățire a stării scalpului meu. E posibil să-l mai procur;
8. Săpun lichid cu papaya de la Balea - rezervă. Ultima dată când am fost în dm nu mai exista săpunul acesta pe rafturi, norc că mai am vreo 3 rezerve :D. Îmi place foarte mult mirosul, toată lumea din casă îl folosește cu plăcere și dacă reapare în magazin cu siguranță îl procur din nou :)
9. Pastă de dinți Advanced White de la Colgate. Nu mi s-a părut specială, o pastă de dinți ca oricare alta. Nu am nici nemulțumiri legate de aceasta, așa că e posibil să o mai procur;
10. Mască de bumbac pentru față de la Innisfree. Despre experiența mea cu produsele sud-coreene v-am scris aici, iar măștile de acest tip m-au cucerit de la prima încercare acum vreo câțiva ani. Varianta folosită a fost cu extract de bambus și mi-a oferit hidratare după o zi lungă. Abia aștept să încerc și celelalte măști;
11. Hotel soap Beauty - un mini săpun pe care l-am folosit pentru a spăla pensulele. S-a descurcat foarte bine;


12. Ojă roșie de la Farmasi - ași văzut-o în acțiune aici. A fost ok, s-a ținut bine pe unghie, a avut o culoare frumoasă, dar am terminat-o. Nu o voi cumpăra prea curând, pentru că am alte nuanțe de roșu care așteaptă să fie iubite;
13. Bază complex fortifiant de la Farmec. Acest produs a fost un win-lose sau ceva de genul; la început mi-a plăcut mult, pentru că e o excelentă bază pentru oje, dar unghiile mele au început să capete o nuanță nasoală de portocaliu și am zis că e timpul să ne despărțim. Ce-i drept, m-am ambiționat să o folosesc până nu mai reușesc să scot produs din sticluță și asta am făcut, iar baza nu s-a smântânit. Eu zic că e un produs bun, dar nu mi se potrivește, drept urmare nu ne vom mai întâlni;
14. BB balm The One de la Oriflame. A fost un produs făinuț pe care l-am folosit cu spor. Are o textură lejeră și hidratează buzele, dar nu face față dacă aveți buzele foarte uscate de felul lor;
15. Balsam Tender Care de la Oriflame. Cutiuța aceasta o știu de ani buni, dar abia recent am ajuns și eu în posesia ei. Am avut varianta cu ulei de scorțișoară și eu personal am folosit balsamul exclusiv pentru buze. A hidratat și a fost foarte economic, ba chiar a avut și gust bun ( :)) ), dar ambalajul e un pic cam incomod în ceea ce privește scoaterea produsului;
16. Bază pentru fardul de pleoape de la Avon. Am folosit această bază și credeam că nu o mai termin - a durat vreo 2 ani ca să o fac. Mi s-a părut foarte ok, mai puțin pe final când formula a devenit cam solidă și aplicarea devenise dificilă. Nu l-am mai văzut prin cataloage, dar acum am un alt produs de acest gen;
17. Apa de parfum Be Delicious de la DKNY. Formula în sine miroase foarte fain a mere verzi, dar pe pielea mea se estompează și se transformă în ceva dulce, dar departe de mere. M-am bucurat când am terminat acest produs (și a durat mult până când l-am terminat) anume din această cauză;
18 & 19 & 20. Mostre de creme de la Sabon. Le-am primit când am fost în magazinul lor ca să iau un cadou. Toate trei au fost ok la capitolul hidratare, ambalajul mi se pare foarte sifisticat (pentru mostre), dar mirosul mi s-a părut mult prea puternic pentru preferințele mele. Mi-a atras atenția mostra de cremă cu lavandă și patchouli, e o combinație interesantă, dacă ar fi o idee mai subtilă aroma m-aș gândi să procur varianta full size. 

Acestea au fost produsele pe care le-am trimis la pensie în luna ce a trecut. Voi ce ați mai consumat?
Pe curând!

Comentarii