Schauma Nature moments - șampon cu extract de miere și ulei din fruct de cactus pentru păr subțire și fragil

Hello!
Dacă mă urmăriți de ceva timp, probabil că ați observat faptul că îngrijirea părului pentru mine este un element important în ceea ce privește bunăstarea și buna dispoziția mea :)
De un an și ceva sunt fidelă unui singur șampon (mai puțin când sunt plecată în vacanță). E un produs care-mi place mult și face ceea ce promite. Numai că odată cu schimbarea timpului, a fluctuațiilor de temperatură și a unui regim alimentar total neechilibrat din ultimele luni, părul meu a avut de suferit și ca să fie și mai vesel, a început să nu se înțeleagă cu șamponul. A devenit tern și neascultător, se îngrășa mai repede ca de obicei, mătreață plus fir uscat... știți voi, genul ăla de situație când îți vine să te tunzi scurt ca să îți iei de o grijă.
Așa că odată ce mi-am dat seama că doar o pauză de la șamponul sus menționat îmi va fi prielnică, m-am dus pe căutat în comerț ceva ce m-ar mulțumi. În acea perioadă am încput să văd Shauma Nature Moments peste tot, rețele de socializare, bloguri, reclame... așa că am zis de ce nu? Șampon de la Schauma am mai folosit prin 2000 și ceva, așa că nu mai știam dacă mi-a plăcut au ba.
Varianta pe care am ales-o este cea cu extract natural din miere și ulei din fruct de cactus, destinată părului subțire și fragil. Sticluța mea de 200 de ml e pe jumătate goală, așa că pot să mă exprim liber în ceea ce privește impresile mele:
- curăță foarte bine părul;
- miroase plăcut;
- la atingere părul a redevenit cum era înainte - moale;
- părul meu și-a recăpătat lucriul de altădată;
- șamponul face spumă abundentă doar dacă folosesc o cantitate mai mare de produs - din acest punct de vedere se duce cam repede.
Per total însă, părul meu se simte foarte bine acum. Mă gândesc să procur și varianta Nature Moments destinată părului vopsit, cea cu extract natural de zmeură și floarea soarelui și să o am la îndemână de fiecare dată când podoaba mea capilară mai trece prin crize de personalitate.
Ați folosit noul șampon Schauma? Ce impresie v-a creat?
Să aveți o zi plăcută și un păr sănătos!

Comentarii