Șampon de regenerare Londa Professional Visible Repair

Salutare dragelor, eu sunt Elena, stăpâna măsuței de machiaj și astăzi vreau să vă vorbesc despre...

Șampon!

Acum ceva timp în urmă am scris despre șamponul de la Garnier Fructis, care-mi place foarte mult. Ei bine, ca orice femeie care acces la internet, m-am blocat într-o seară pe diferite site-uri despre cele mai faine produse pentru păr. Am găsit mai multe liste și în majoritatea lor figura acest produs - șamponul de regenerare de la Londa. Deoarece de mult timp mi-am dorit un șampon profesional nu am stat mult pe gânduri și mi-am îndreptat atenția spre acest brand. Linia Londa Professional vine în patru variante - pentru păr degradat, pentru păr vopsit, pentru volum și pentru păr gras și mi-a fost dificil să aleg o singură variantă, pentru că am părul gras, uneori fără volum, într-o oarecare măsură degradat și mereu vopsit. M-am blocat între șamponul pentru păr degradat și cel pentru păr vopsit... și a câștigat culoarea, pentru că galbenul este culoarea mea preferată. O alegere bazată doar pe logică, nu-i așa? :))
Trecând peste dificultatea alegerii a urmat cea a procurării. Am găsit produsul pe mai multe site-uri, la prețuri variate - de la 52 de lei la 70, e posibil ca marja să fie mai mare. Deși inițial voiam să-l procur on line, am ieșit în oraș într-o zi și trecând prin mall am dat de o insuliță cu produse profesionale pentru păr care avea pe raft acest șampon minunat. L-am cumpărat pe loc cu 68 de lei pentru cantitatea de 1 l, dar găsiți și variante mai ieftine - totul depinde de dvs :)
Să vă povestesc totuși despre șampon: l-am folosit pentru 2 saptamani înainte să mă pronunț, deoarece deseori după prima spălare se simte un anumit efect drept răspuns la un produs nou. Așa că am așteptat cuminte să îmi pot crea o impresie despre șampon și pot să vă spun că:
- deși inițial mă întrebam dacă am făcut o alegere bună în ceea ce privește alegerea variantei de regenerare în favoarea șamponului pentru păr vopsit, acum pot să spun că nu am dat greș. Șamponul nu îmi afectează culoarea/intensitatea părului, deci este un plus de la mine;
- am părul mixt - la rădăcină este gras și la vârfuri uscat, de aceea sunt mereu în căutarea unui produs care să îmi păstreze părul curat mai mult timp. Am observat că nu se îngrașă la fel de reprede, își păstrează aspectul curat mai mult timp, deși tot la 2 zile trebuie să-l spăl;
- nu am părul extraordinar de degradat, dar am decis să folosesc un produs care să îl îngrijească în prealabil deoarece îl vopsesc lunar și îmi doresc ca acest lucru să streseze cât mai puțin părul. Nu mai pot face nimic vârfurilor decât să fac vizite regulate la coafor, în schimb pe lungimea părului îmi doresc o strălucire sănătoasă de durată;
- șamponul de la Londa Professional Visible Repair se descurcă de minune la capitolul curățare și miros frumos;
- componentele principale ale acestui șampon sunt uleiul de migdale și mătasea, a căror efect momentan este conferirea de strălucire - potențialul acestor componente cred că se evidențiază abia după o perioadă mai îndelungată de folosire a șamponului,

Impresii:
Per total produsul de la Londa Professional este un șampon bun, foarte cremos și cu o aromă frumoasă, care îngrijește părul și îl curăță cu grijă, conferindu-i strălucire. Îmi plac componentele lui și faptul că nu este necesar un polonic de produs pentru o spălare - deci este relativ economic. În ceea ce privește prețul, eu am prins varianta mai scumpă, însă există alte opțiuni, on line sau nu, unde prețul se rotește în jurul numărului 50.

Voi ați folosit acest șampon? Ce părere aveți despre astfel de produse profesionale, destinate saloanelor de frumusețe? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii

  1. De când îmi doresc și eu un șampon Londa, am vazut insulita, aștept să se termine cel pe care îl folosesc acum și după. Încearcă Joico, e buuun 😀

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă mai gândesc la Joico, momentan îmi place ăsta și până termin 1l mai trece ceva timp :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu