Săpun lichid Papaya & Buttermilk de la Balea

Bună!
Azi vreau să vă prezint un săpun lichid care miroase delicios a papaya și lapte bătut (?). Este marcă proprie Balea și-l găsiți în magazinele dm. Eu l-am procurat din curiozitate (cred că l-am văzut la Adina sau poate la altcineva, nu știu exact) și dacă tot mi se terminase săpunul din baie, am zis să încerc ceva nou.
Aroma de față era singura disponibilă în magazin dar nu mi-a părut rău pentru că săpunul miroase foarte fain. Vine și într-un gramaj mare - 400 g parcă și îmi place pompița.
Cel mai probabil că voi mai procura săpun lichid din această gamă pentru că miroase delicios, dar nu deranjant, se păstrează pe mâini într-o formă voalată, curăță pielea și nu o usucă. Vă recomand acest tip de săpun, eu cu siguranță voi procura și alte variante ale acestuia :)
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii