Manichiura de miercuri: Bronz și roșu

Bună!
Azi în meniul #manichiurademiercuri am ceva ușor de realizat. Am o obsesie pentru bronz în ultima perioadă, așa că mi-am zis să pun în acțiune oja pe care o am în dotare:)
Ingrediente:
Ojă roșie (nuanța s-a șters) Farmasi (ați văzut-o și aici);
Ojă Cairuo nuanța 18 (am folosit-o și aici);
Base coat Avon nail experts;
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat; 
Stickere de pe eBay.

Pașii:
1. Aplic base coat-ul;
2. După uscarea acestuia, aplic două straturi din oja Cairuo;
3. Următorul pas - aplicarea ojei roșii pe jumătate de unghie - în două straturi;
4. După uscarea ojei, se aplică floricelele - stickere;
5. Ultimul pas - aplicarea top coat-ului;
Manichiura e ușor de realizat și aduce un strop de culoare în acste zile înnorate. Ce părere aveți?

Comentarii