Colecția de rujuri: Oriflame the One BB lip balm

Bună!
Articolul de astăzi este dedicat unui BB... pentru buze. The One BB lip balm este un produs Oriflame ce promite hidratare, îngrijire și protecție (până la 24 de ore!). Prezintă în compoziția sa aloe vera și ulei din germeni de grâu, ingrediente ce asigură strălucire, dar și calmează buzele. BB lip balm-ul mai are câteva efecte: reduce aspectul de buze crăpate și ”ascunde” liniile fine care apar datorită deshidratării. Cel puțin, asta ne zice producătorul.
Părerea mea? The One lip balm este un balsam obișnuit. Hidratează pe moment, dar mie una mi se pare că acest efect dispare destul de rapid. Este economic, se duce puțin produs la o aplicare. În același timp, în cazul meu, balsamul dispare relativ repede de pe buze, chiar dacă nu beau sau mănânc ceva. Pur și simplu se absoarbe și după îmi simt buzele din nou uscate. 
Nu-l folosesc zilnic, ce-i drept, deci e posibil ca folosit permanent să aibă alte rezultate. Are un ambalaj drăguț, chiar fancy i-aș zice, dar tot un balsam de la Nivea e mai binevenit în trusa mea.
În concluzie, BB lip balm-ul de la Oriflame e un produs hidratant, dar trebuie reaplicat mai des. Are un miros subtil și dulce, nu conferă vreo nuanță buzelor și e ușor de strecurat în portfard. Cred că e un balsam fain pentru doamnele și domnișoarele care nu au probleme cu buzele uscate, crăpate și deshidratate.

Comentarii