Balsam pentru păr - protecția culorii de la Balea

Salutare!
Articolul de azi e dedicat părului sau mai exact, descâlcirii acestuia. Pentru că sunt posesoarea unui păr mixt nu aplic aproape niciodată balsamul pe toată lungimea - evit rădăcinile. Ultima vreme datorită unor modificări de timp, dietă și mai știu eu ce, părul meu a devenit cam neascultător și surpinzător de aspru. Și dacă tot am schimbat șamponul, am schimbat și balsamul de păr. Am ales un produs destinat părului vopsit - balsam pentru păr Balea cu filtru UV, destinat protecției culorii. Pe ambalaj scrie că e potrivit și părului negru și roșu, deci teoretic mi se potrivește.
Impresiile mele:
- balsamul reduce mult din asprimea părului și facilitează pieptănarea (peria mea alunecă pe păr de parcă e un schior pe munte);
- produsul e destul d dens și drept urmare se consumă cu o viteză moderată;
- la capitolul protecția culorii nu am observat nimic.
În concluzie, balsamul de la Balea face exact ceea ce mă așteptam să facă - îmi îmblânzește părul. 
Voi ce produse de la Balea folosiți? Cum vă luptați cu părul răzvrătit?
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii