Apa de parfum DKNY Be Delicious - o surpriză parfumată de pe Instagram

Bună! Eu sunt Elena și astăzi vreau să vă prezint o apă de parfum delicioasă și anume...

Be Delicious de la DKNY!

 Apa respectivă a ajuns în posesia mea prin intermediul Instagramului. Unul dintre conturile preferate este cel al Larisei Costea, fashion blogger din București. Larisa a organizat un concurs pe instagram cu premiul cel mare - Be Delicious. Am participat și am rămas uimită când am văzut numele contului blogului - Măsuța mea de machiaj - ca fiind câștigătorul.
 Evident, m-am bucurat nespus de mult, am vorbit cu Larisa și în câteva zile parfumul a ajuns la mine. Pe această cale aș vrea să-i mulțumesc încă odată Larisei pentru premiul parfumat!

Îmi place mult Be Delicious - începând cu prezentarea, sub forma unui măr verde și terminând cu buchetul de arome care învăluie pielea. 
Parfumul de 50 ml este inclus la categoria de floral-fructat, a apărut pe piață în 2004, iar în ceea ce privește notele, acestea sunt următoarele:
Notele de varf: grapefruit, castravete, magnolie;
Notele de mijloc: tuberoză, trandafir, lăcrămioare, violetă, măr verde;
Notele de baza: note lemnoase, ambră, lemn de santal.

Impresii:
Apa de parfum Be Delicious de la DKNY (Donna Karan New York) este delicioasă! Aroma se păstrează pe piele, inițial miroase a măr verde, iar în timpul zilei se transformă - flori și note lemnoase. Îmi place senzația de fresh care-mi este oferită de acest produs pe parcursul întregii zile. 
Dacă vă doriți un parfum fresh, Be Delicious este cheia! 

Să aveți o zi minunată și proaspătă ca merele verzi!

Comentarii