Korean Beauty: experiența mea cu magazinul Coscats de pe eBay

Greetings traveler!
Dacă mă urmăriți, probabil că ați observat cum cosmeticele sud-coreene sunt o mică obsesie de-a mea. Nu am foarte multe, dar toate-mi sunt dragi. Stăteam așa într-o seară și răsfoiam bloguri și am dat peste o postare mai veche cu măști pentru față tip sheetmask și mi-am amintit că am avut și eu cândva din alea. Mi s-a aprins luminița în ochi, m-am dus pe eBay și am căutat câteva variante. Atenția mi-a fost atrasă de cele de la Innisfree, dar dacă tot eram pe eBay... mi-am amintit că mai vreau ceva. Și dacă tot am găsit măștile la un seller, am zis să-mi iau celelalte produse necesare tot de la acesta, ca să îmi ajungă toate odată (și să nu stresez pe cineva cu drumuri interminabile până la poșta vamală și înapoi:*). Am ales să procur bunătăți cosmetice de la Coscats, un magazin relativ nou pe eBay, dar care avea review-uri bune. Comanda a fost dată cam pe la sfârșitul lui ianuarie și a ajuns relativ repede pentru standardele eBay, pe la mijlocul lui februarie. Să nu mai lungesc vorba, vă prezint conținutul coletului:
Pe lângă produsele comandate, am primit câteva mostre - și am reușit deja să folosesc câteva și să îmi expun părerea (pe Instagram). Dar să iau produsele la rând să vi le prezint:
Innisfree It's Real Squeeze Sheet Mask x 15. 15 pliculețe frumoase, cu 15 ingrediente diferite. Acest tip de măști este foarte fain de utilizat vara, când mori de cald - ai pus plicul la frigider, după câteva ore l-ai scos și țaca-paca, stă frumos pe față și conferă imaginea de stafie și senzația de răcoare - pe lângă hidratare, desigur. Nu le-am folosit încă, dar revin cu păreri. În plus, mi-e cam milă să rup ambalajul -arată atât de frumos (inimioare inimioare).
Innisfree No-Sebum Mineral Powder. Loose powder sau pudra liberă. E primul meu produs de așa fel și mi-am zis că e destulă cantitatea de 5 g ca să îmi dau seama dacă îmi place sau nu pudra liberă. Ambalajul e drăguț și minimalist și sper ca și conținutul acestuia să fie pe gustul meu.
Acum vine rândul produselor interesante - tinturile. Mi-am luat un tint roz-prună de la Etude House - Dear Darling Tint nuanța PK001 și un portocaiu-subtil de la Aritaum - Pop Pudding Tint nuanța nr. 02. Swing Coral (nu îl mai găsesc la cei de la Coscats). Am primit la o comandă anterioară o mostră cu un tint super fain și mi-a plăcut atât de mult ideea de tint încât m-am gândit să îmi iau 2 full size. Pe cel de la Etude House l-am luat pentru că nu mai am o nuanță închisă în colecție. Pe cel de la Aritaum l-am procurat ca să pot termina mai ușor un alt ruj din dotare - vă voi vorbi mai pe-ndelete despre această mișcare într-un articol următor. Le-am testat pe ambele și îmi place mai mult del de la Etude House, dar detalile le las pentru altă dată.
Și mostrele pe care le-am primit. Toate sunt creme pentru față sau produse destinate îngrijirii pieli de pe față, iar părerea mea despre acestea o postez pe contul meu de Instagram pe măsură ce le consum. Până acum mă tentează să procur o cremă full size - pe cea verde :P
Acestea au fost produsele ce fac parte din ultima mea comandă de pe eBay. Având în vedere faptul că produsele au ajuns repede și integre la mine, data viitoare voi apela la Coscats cu încredere.
Care este experiența voastră cu eBay-ul? V-ați procurat produse cosmetice sud-coreene? Vă tentează? Să aveți parte de o zi cât mai însorită!

Comentarii