Manichiura de miercuri: Contrast - albastru regal și marsala

Hello!
#manichiurademiercuri din această săptămână este reprezentată de un contrast destul de dur, dar potrivit stării mele de spirit. Vă prezint ingredientele:
Bază fortifiantă de la Farmec;
Peel-off pentru protecția cuticulei de la Kasako Docai;
Astor Fashion Studio nr. 290 Madagascar Waterfall (văzută și aici);
Sally Hansen nr. 415 Ruby Do (utilizată și aici);
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In (folosită și aici);
Top coat All in One Nail Power de la S.he Stylezone;
Pietricele de pe eBay.

Pașii:
1. Am degresat unghiile și am aplicat baza;
 2. Am aplicat oja Astor pe unghiile de la arătător și degetul mijlociu - în două straturi. Restul unghiilor le-am dat cu Avon în trei straturi, aplicând oja peel-off de la Kasako în jurul unghiilor;
3. Pe unghiile nude am aplicat picături din oja de la Avon și de la Sally Hansen, iar cu ajutorul unui plastic mototolit am amestecat culorile prin presare. A rezultat;
4. Am îndepărtat peel-off-ul. Pe unghiile albastre am aplicat, la bază, o pietricică fuchsia. Am fixat pietricelele cu ajutorul ojei de la S.he Stylezone;
5. Ultimul pas - am aplicat top coat-ul de la S.he;
6. Rezultatul final;
Mie-mi place ce a ieșit - albastru regal în contrast cu nuanțe mai blânde. Ce părere aveți? Vă place?

Comentarii