Manichiura de miercuri: negru, auriu și crem

Bună-bună, eu sunt Elena și vreau să dedic ziua de miercuri postărilor cu manichiură. Astăzi avem în meniu...

Un trio: negru, auriu și crem!

Ca o mani artist wannabe ce sunt, urmăresc diferite conturi pe instagram unde văd o groază de manichiuri faine de tot. Pentru astăzi, sursa mea de inspirație a fost această poză:
Mi-a plăcut mult-mult acest model, și pentru că aveam unghiile destul de lungi, am decis să îl încerc.  Pentru manichiura din miercurea aceasta am folosit următoarele produse:
În ordine:
Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat;
Flormar nr. 313 Black Minimalism;
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In;
O.P.I.  Holiday collection 2013, nuanța Wonderous Star;
Sally Hansen Double Duty - folosit ca base coat;
Bandă autocolantă pentru unghii de pe eBay;
Pietricele pentru unghii de pe eBay

Pașii:
1. Degresăm suprafața unghiei cu ajutorul unei dischete înmuiată în dizolvant pentru lac de unghii;
2. Aplicăm un strat de base coat - în cazul de față am folosit  Sally Hansen Double Duty;
3. După ce se usucă base coat-ul, aplicăm două straturi de Drive In de la Avon. (Chestia albă din jurul unghiilor este un lipici care odată uscat devine transparent și se poate lua ușor de pe orice suprafață. L-am cumpărat din Carrefour și este potrivit pentru a fi utilizat de către copii - nu este toxic și se ia cu apă.  Teoretic, ar putea fi înlocuitorul chestiei acelea cauciucate ce se aplică în jurul unghiei de prin tutoriale de manichiură, dar în cazul meu - nu știu dacă lipiciul e de vină sau ideea - nu a mers).
4. Pe unghia degetului mijlociu se aplică un singur strat de Drive In și unul de Wonderous Star de la O.P.I. (cu accent pe particulele negre din compoziție);
5. Pe unghia de la inelar și de la degetul mare se aplică, pe câte o pătrime, oja Flormar nr. 313 Black Minimalism și O.P.I.  Holiday collection 2013, nuanța Wonderous Star, în două straturi fiecare. Eu am aplicat direct, fără să delimitez zonele, bazându-mă pe capacitățile mele de pictor înnăscut;
6. După ce se usucă toate pătrimile, se aplică banda autocolantă în nuanța aurie. Am aplicat-o cu ajutorul bețișorului de lemn, presând banda la colțurile unghiei și potrivind-o conform liniilor mele perfect drepte ce delimitează pătrimile;
7. Se aplică câte o picătură de Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat la întretăierea celor două linii ale unghiei și se aplică pietricica. Pe unghia de la degetul mare am aplicat o pietricică neagră, pe unghia inelarului - o pietricică aurie;
8. Se aplică un strat generos de Rimmel London Finishing Touch 3D Plumping top coat și voila!
 Îmi place ce a ieșit, deși nu am reușit să fac liniile perfecte. Mai lucrez la acest aspect. 
Ce părere aveți despre această manichiură? Să aveți o zi însorită!

Comentarii