Manichiura de miercuri: ojă peel-off Kasako Docai pentru o manichiură impecabilă

Bine v-am regăsit! Astăzi vreau să vă prezint un produs care a ajuns cam greu până la mine, dar pe care l-am așteptat cu nerăbdare. Este vorba de un produs tip peel off destinat unghiilor.
Cred că ați mai văzut pe internet tutoriale de manichiură unde înaintea aplicării ojei pe conturul unghiei era aplicată o soluție de protecție a pielii, care odată manichiura terminată era îndepărtată împreună cu resturile de ojă. Ei bine, mi-am dorit mult o astfel de soluție, ojă tip peel off îi zic eu, așa că m-am dus frumos pe eBay să caut o variantă. Am găsit multe, dar prețul lor + shipping-ul erau cam usturătoare, cel puțin pentru mine, așa că am ales o variantă foarte ieftină - cred că am dat în jur de 4-5 lei pe ea. Ce-i drept, a ajuns greu, după termenul menționat - cam într-o lună și jumătate, cred?
Am ales o variantă ieftină a unui astfel de produs din mai multe motive: îm primul rând pentru că voiam să văd dacă e un produs care-mi place și pe care îl voi folosi. În al doilea rând, pentru că tot timpul există posibilitatea ca un colet să se piardă, iar re-trimiterea unui alt produs mai durează o lună-două. În al treilea rând, pentru că nu sunt dispusă să dau 10 dolari pentru un produs de 3-5-10 ml. 
Revenind la peel off-ul meu: se numește Kasako Docai (15 ml) și mai este ceva scris jos în chineză ce nu știu ce înseamnă. O variantă pe eBay găsiți aici - au doar pe alb, dar dacă căutați găsiți produsul și pe roz, verde, albastru, mov (parcă).
Consistența produsului este smântânoasă, îmi dă impresia de adeziv lichid universal - tip Tacky Glue. Se aplică ca o ojă normală în jurul unghiei și după se purcede la crearea manichiurii.
Eu am aplicat produsul și imediat oja, deși aș recomanda să se lase produsul să se usuce înainte de a aplica oja, pentru a evita o reacție de incompatibilitate între produse. De data aceasta la mine nu a fost cazul, dar nu se știe niciodată.
Oja aplicată pe unghie, în două straturi.
După cum vedeți, peel off-ul s-a uscat și a devenit aproape transparent. Se usucă relativ repede, în 2 minute, depinde cât de gros e stratul pe care-l aplicați.
Și acum, procesul de dezlipire: deoarece soluția uscată e destul de aderentă (și eu aveam unghiile minuscule pe atunci), am folosit o pensetă ca să desprind un colț, după care dezlipirea a mers de la sine.
Așa arată unghia după ce am dat jos soluția de la Kasako Docai. Mai am de lucrat la capitolul ”Elena, nu ieși cu oja de pe unghie”, dar per total pot să spun că produsul și-a făcut treaba și că îmi place. Această încercare de azi a fost o probă, să văd dacă produsul se potrivește nevoilor mele. A trecut cu brio de proba ”oja oriunde, dar pe unghie nu” și abia aștept să-l folosesc la manichiuri muuuuuult mai elaborate. Din partea mea, vă recomand acest produs - sau oricare altul - de tip peel off, pentru a vă ușura munca cu ojele.
Ce părere aveți despre Kasako Docai? Vă urez o zi minunată :)

Comentarii