Săpunuri naturale marca Jovis Homemade Beauty

Salut drăguțelor!
Nu am mai scris de mult timp pe blog, știu, dar o perioadă nu mă mai regăseam aici. Așa că am luat o pauză și acum sunt gata să scriu din nou, poate nu la fel de des ca înainte, dar mai ordonat și despre produse ce mă atrag cu adevărat.
Astăzi vreau să vă vorbesc despre săpunuri naturale. Am mai scris pe blog despre exepriența mea cu Skin Novels, dar am vrut să încerc și altceva și așa am ajuns la magazinul Jovis Homemade Beauty, o afacere românească, care oferă clientelor (și clienților, de ce nu) îngrijire de la mama natură.
Am scris pe blogul celălalt despre prima mea comandă, aici vă spun despre experiența mea cu a doua comandă.
Dar să încep cu începutul - mi-am propus ca anul acesta să trec la produse naturale, preferabil Cruelty Free - adică netestate pe animale. Indiferent că este vorba despre îngrijire, machiaj sau orice altceva, eu vreau să consum tot ce e Non CF din arsenalul meu și să trec, pe cât se poate, la produse CF. La capitolul îngrijirea pielii, m-am gândit să renunț la gelurile de duș și să trec la săpunuri naturale. Acestea îmi făceau cu ochiul de la bun început, dar am decis să plasez comanda după ce termin ce mai am prin casă.
Desigur, nu s-a întâmplat așa. Am dat comandă de săpunuri - 5 la număr, un săculeț de iuta pentru săpun, am primit o mostră și am mai primit un săpun în plus față de ce am comandat, pentru că am avut o problemă cu un produs (apa florală), am semnalat acest fapt celora de la Jovis, mi s-a răspuns la mail frumos și cu opțiuni de remediere a acestei mici neplăceri. Din acest punct de vedere, am avut parte de o experiență foarte frumoasă cu Jovis și acest lucru mă îndeamnă să mă întorc la ei când voi mai avea nevoie de un produs sau altul.
Ca să nu vă plictisesc prea tare, să vă arăt fiecare produs în parte:
Cucumber splash - săpun natural cu extract de castravete. Un săpun cu aromă fresh, potrivit pentru toate tipurile de piele, mai puțin pentru cea uscată. 
Morcov & Cătină. Îmi place mult cătina în produsele de îngrijire a pielii sau a părului, iar acest săpun cu aromă orientală este potrivit pentru pielea uscată, matură, devitalizată, dar și pentru cea normală.
The Purifier. E un săpun destinat pielii normale, mixte sau grase, are o aromă fresh și eu îl ocheam de ceva timp. Pe acesta îl voi folosi, cel mai probabil, dimineața și exclusiv pentru față. Poate fi folosit și sub formă de mască pentru ten, așa că îl voi încerca în mai multe moduri.
Green Poppy - săpun exfoliant cu semințe de mac. Acesta miroase fresh și este destinat pielii mixte sau grase, dar eu îl voi folosi pe post de gel de duș. Sunt curioasă cât de abrazive sunt particulele acestui săpun.
SOS Cellulite. Un săpun destinat pielii cu aspect de coajă de portocală. Pe acesta l-am folosit deja de câteva ori și pot spune că e destul de abraziv și oferă o ușoară încălzire locală a pielii. Voi vedea cum se comportă pe termen lung.
Salt Bar - Mentă & Scorțișoară. Pe acesta l-am primit de la cei de la Jovis (aici nu l-am pozat cu tot cu ambalaj). Miroase foarte plăcut și e destinat tuturor tipurilor de piele. Nu cred că merge folosit pe față, dar pentru corp mai mult ca sigur e o desfătare a simțurilor (cineva e mare fană a scorțișoarei).
Săpun natural cu lapte de capră  Ambrozia cu Lăptișor de matcă. Acesta este o mostră și are o aromă neutră, discretă. Este un produs destinat pielii uscate, mature, sensibile, îl voi folosi pentru față, să văd cum ne înțelegem.
Am mai luat un săculeț de iuta exfoliant pentru săpun, dar am uitat să-l pozez. L-am procurat cu ideea de a folosi săpunurile când sunt foarte mici și alunecă din mână, sau atunci când vreau să folosesc un săpun pe post de scrub. Datorită săculețului, săpunul nu mai alunecă din mâna, așa că este mai ușor de folosit.
Acestea sunt produsele pe care le-am procurat recent. Dacă vreți să încercați produsele Jovis, în această perioadă aveți transport gratuit pentru comenzi de minim 60 de lei și un săpun natural cadou pentru comenzi de peste 100 de lei. 
Dacă ați mai folosit produsele de la Jovis, ce părere v-au creat? Cum vi se par săpunurile naturale?

Comentarii