Produse consumate - Octombrie 2017

Salut!
Luna octombrie s-a adeverit a fi sărăcăcioasă în ceea ce privește produse consumate, dar am făcut progrese mari la alte produse ce vor apărea, mai mult ca sigur, în articolul cu empties din noiembrie. Să încep cu poza de familie din această lună:
După cum se vede, puține produse, dar voluminoase. Să le iau pe rând:
1. Șampon uscat de la Batiste, varianta Original. L-am folosit cu drag și l-am și recumpărat. Am scris mai multe despre acesta aici;
2. Șampon Londa Visible Repair. A fost un produs pe care l-am iubit nespus și timp de doi ani ne-am înțeles foarte bine, dar acum câteva luni brusc a început să-mi facă mătreață. Mai aveam cam 1/5 din tub și ce a mai rămas am folosit ba să spăl pensulele, ba ca gel de duș, până la urmă l-am terminat și am respirat ușurată;
3. Despre vopseaua pentru păr de la Estel v-am mai vorbit, aceasta aproape că nu lipsește din arsenalul meu. O folosesc de aproape șase ani și de fiecare dată, formula acesteia devine din ce în ce mai bună. Voi continua să o procur;
4. Nuanțator Tonika nr 6.65. Indian Summer. Și despre acest produs v-am mai povestit - e un nuanțator fain, ce conferă o culoare vie și e ușor de manevrat. Am scris mai multe în acest articol;
5. Mască din bumbac It's real squeeze mask de la Innisfree. Nu mai știu a câta e pe care o folosesc, dar aceasta nu mi-a plăcut. Deși era îmbibată cu produs, nu am simțit cine știe ce hidratare, iar mirosul mi s-a părut un pic dernajant;
6. Parfum Rose Berry de la Bulgarian Rose Karlovo. Îl am dintr-o călătorie în Bulgaria și prima jumătate a acestuia am consumat-o în deplasări (făcea parte din my travel makeup bag), dar apoi mi-am zis să-l consum - a trecut ceva timp de când îl am, e un produs uleios și mi se părea mie că a început să-și schimbe mirosul. Mi-a plăcut aroma ușoară de citrice și trandafir, iar dacă aș avea ocazia, l-aș mai cumpăra;
7. Cremă anti-roșeață Roseliane de la Uriage. Crema nu mi-a plăcut deloc - mă refer strict la scopul ei, nu și la compoziție, căci a fost o bază de machiaj chiar decentă. Am vorbit mai pe îndelete de ce nu îmi place în articol;
8. Ulei de cocos presat la rece de la Trio Verde. Borcanul acesta, de decât 720 de grame m-a ținut foarte mult și m-a salvat din o groază de situații. L-am folosit și la gătit, și în măști pentru păr, în gomajuri și direct pe piele și s-a descurcat de minune. Drept urmare, mi-am mai cumpărat un borcan. Să văd cât durează până îl termin și pe acesta.
Opt produse mari și late au părăsit casa mea în această lună. Nu duc dorul niciunuia, în schimb am mai eliberat ceva spațiu și loc pentru alte produse în rutina mea de îngrijire.
Cum a fost octombrie pentru tine? Ce produse ai mai consumat?

Comentarii