Colecția de rujuri: Nyx Lingerie - nuanța 02. Embellishment

Hello there!
De curând am realizat că rujurile lichide nu sunt pe placul meu, dar, coincidență, recent am primit cadou frumusețea aceasta de la Nyx Lingerie - nuanța 02. Embellishment. Și chiar dacă eram mai sceptică la început, după câteva utilizări produsul m-a cucerit.
Culoarea este perfectă pentru toamnă - un nude-movuliu, destul de închis pentru sezon, dar nu prea închis încât să mă facă să arăt ca o moartă (poate puțin de tot :p).
Deși rujurile lichide de obicei nu sunt deloc hidratante, Embellishment-ul meu nu este magician la acest capitol, dar nici nu înrăutățește starea lucrurilor. Are o formulă destul de cremoasă încât să faciliteze o aplicare ușoară, dar și destul de densă încât să rămână fixată pe buze și să nu se transfere.
Produsul e rezistent la mâncat, băut, vorbit, dar și ușor de îndepărtat în cadrul ritualului de demachiere.
Până acum, am avut două rujuri de la Nyx, dintre care unul a fost HIT, celălalt mai mult MISS, dar dintre toate, Nyx Lingerie Embellishment este preferatul meu.
Tu ai încercat vreun ruj din această gamă? Ți-a plăcut?

Comentarii