Skin Novels - săpunuri create din dragoste pentru pielea ta

Salutare fetelor!
E sfârșit de săptămână și pielea noastră cere să fie răsfățată. De la creme și măști, serumuri și gomaje, cel mai important lucru pe care trebuie să-l oferim cu drag este curățarea. De-a lungul timpului am folosit și geluri de curățare, și spume, iar recent am descoperit un săpun, fapt ce mi-a trezit pofta pentru astfel de produse. De Skin Novels am auzit mai demult, dar abia luna trecută m-am decis să le încerc produsele.
Skin Novels este o companie românească ce creează săpunuri din componente naturale, pentru a oferi pielii româncelor elementele de care aceasta are nevoie. Fie că ai pielea uscată, predispusă la acnee, mixtă sau normală, în palmaresul Skin Novels cu siguranță vei găsi un produs ce ți se potrivește.
Pentru a-mi satisface curiozitatea, dar și nevoile tenului meu mixt, am ales două săpunuri, care pot fi cumpărate separat sau împreună, sub formă de cutie cadou. Este vorba despre săpunul Dark Grey cu cedru și argilă albă (80 g) și Exfoliate cu cafea și scorțișoară (90 g). În compoziția acestor săpunuri intră uleiul de cocos, cel de măsline, extracte naturale,  uleiuri esențiale și nu în ultimul rând, multă grijă și respect pentru piele.
În prezent, eu folosesc săpunul Dark Grey, deși eram tentată să încep cu Exfoliate. Mirosul de cedru și argilă albă este ușor masculin și pretențios - nu toată lumea îl agreează, dar e destul de subtil ca să te poți obișnui repede cu acesta. Săpunul nu face spumă aprăape deloc, lucru ce la o primă utilizare m-a făcut să cred că nu se va descurca cine știe ce cu demachierea. 
Pentru că sunt genul de femeie care preferă acele demachiante ce se utilizează în tandem cu apa, am rămas foarte mulțumită după ce, privindu-mă în oglindă, am văzut că săpunul care nu face spumă mi-a înlăturat cu brio rimelul și tușul. După o singură folosire. Ca să nu mai zic de faptul că e necesară o foarte mică cantitate pentru a realiza curățarea. 
Pielea mea se simte foarte bine, nu dă semne de deshidratare și chiar nu simt nevoia să folosesc o cremă după ce mă spăl pe față. Folosesc produsul zilnic, mai mult dimineața și îmi place foarte mult.
Încă nu știu cum este Exfoliate, dar pentru că are un miros ceva mai obișnuit și mai matinal, l-am lăsat pentru iarnă. 
Are particule abrazive în compoziția sa, așa că mă aștept să-mi îndepărteze celulele moarte fără prea mult efort, dar rămâne de văzut.
Dacă ești în căutarea unui cadou, sau dacă vrei să te îndrepți spre produse naturale și vrei să susții producătorul autohton, îți recomand să iei în considerare săpunurile de la Skin Novels. Eu știu sigur că, odată ce voi termina ce am în casă, voi apela din nou la ei. Mă tentează o cutie cadou, dar încă nu știu care; poate le încerc cu timpul pe toate :)
Tu cum îți răsfeți pielea?

Comentarii