The Ordinary - ser Deciem cu Matrixyl 10% și acid hialuronic

Bună fetelor!
De ceva timp, produsele de la The Ordinary au împânzit internetul: grupuri de pe Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, chiar și Tumblr. Unde nu te uiți, serurile de la Deciem din linia The Ordinary sunt vedete. Zic de seruri, pentru că acestea sunt cele mai cunoscute produse de la ei - deși orice pasinoată de skincare ar găsi și alte produse în această colecție - cum ar fi o bază pentru machiaj.
Ei bine, și eu m-am lăsat furată de peisaj: am văzut sticluțele în stânga, în dreapta și mi s-au aprins ochii. Am început să mă documentez în privința lor - compoziție, beneficii, destinatarul. Serurile de la Deciem sunt promițătoare: conțin retinoizi - derivați ai retinolului (sau vitamina A), care sunt utilizați în tratamentul unor boli cutanate - cum ar fi acneea, de exemplu. În compoziția acestor produse mai intră vitamine, acizi, antioxidanți, uleiuri și peptide - de exemplu, matrixylul. Eu nu am probleme cu tenul, în afară de coșuri apărute în anumite perioade ale lunii sau de la mâncat prea multe dulciuri. Dar, având tenul mixt, mă confrunt cu pielea uscată pe față în anumite perioade din an. Așa că am studiat un pic paleta produselor de la Deciem și am decis că serul cu Matrixyl 10% și acid hialuronic este o variantă bună de încercat.
Recunosc, este primul meu ser și eram foarte nerăbdătoare să-l încerc. L-am primit foarte repede și am dat 52 de lei pentru 30 ml. Mi-a plăcut ambalajul și sticluța cu pipetă - în stil minimalist. Este foarte ușor de aplicat, pipeta dozatoare este ireproșabilă. Serul are o textură situată între lichid și gelatinos, se întinde foarte bine pe ten. Mie îmi sunt de ajuns 5 picături pentru aplicare, iar produsul îl folosesc doar seara, după demachiere - durează un pic până când se absoarbe și mie personal nu îmi place ca bază pentru machiaj.
După o lună de utilizare, pot să spun că oferă hidratarea de care am nevoie. Zonele mele cu probleme au un aspect mai sănătos, pielea este, în general, mai fumoasă. Dacă înainte, după demachiere, aveam senzația că am pielea întinsă, acum nu mă mai confrunt cu acest aspect. Nu îmi place însă sistemul de înfiletare a capacului - e posibil ca eu să fi prins o sticluță mai buclucașă, dar e al naibii de greu să desfiletez capacul, chiar dacă cu o seară în urmă l-am înfiletat moderat, nu cu toată forța, de parcă aș vrea să sigilez produsul.
Nu îmi pot da seama încă de efectul serului asupra ridurilor - le am foarte fine, datorită vârstei, dar nu am observat nicio diferență de când am început să utilizez serul. E posibil să observ ceva după o perioadă mai lungă de utilizare, dar momentan la acest capitol nu a avut loc nicio schimbare.
În concluzie, produsul de față hidratează bine pielea - să vedem dacă va avea același efect și în perioada mai rece a anului. Este economic, dar la capitolul netezire a ridurilor nu face nimic. Dacă nu voi observa nicio modificare până când voi termina produsul, mă voi declara dezamăgită. Dacă pe fața mea are doar acest efect, atunci serul nu este cu nimic mai presus decât o cremă hidratantă - o cremă bună care poate fi procurată cu o sumă mai modestă decât cea a flaconului de la The Ordinary
Voi  ce ați încercat de la Deciem? Ce părere v-au creat produsele lor? 
Să aveți un weekend fain!

Comentarii

  1. Salut,

    Ai terminat acest serum? Care este concluzia finala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Damira!
      Da, l-am terminat, însă nu mi-a plăcut cum s-a comportat pe tenul meu - din punctul meu de vedere, nu a făcut nimic. În același timp, m-am documentat și ideal ar fi fost să nu-l folosesc individual, ci să îmi schimb rutina mea de îngrijire și să-mi îndrept atenția spre alte produse pe bază de acizi, ceea ce eu nu am făcut. Multă lume îl laudă, la fel și alte produse de îngrijire de la The Deciem, îți recomand să vezi ce zic și alte fete, poate unui alt tip de ten/ alt tip de îngrijire i se potrivește mai bine!
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu