Soluția de îndepărtare a ojei fără acetonă Cien

Bună!
Manichiura este un fel de oglindă a femeii, de aceea trebuie neapărat să ne tratăm unghiile ca atare. Pe lângă uleiul pentru cuticule pe care-l folosești, baza pentru ojă sau pila de unghii, e important să ții cont și de soluția de îndepărtare a ojei pe care o utilizezi. Toată lumea știe că acetona dăunează unghiei, de aceea, în prezent, majoritatea femeilor optează pentru o soluție ce nu conține acest component.
În cazul meu, doar lipsa acetonei nu înseamnă automat că soluția respectivă este cea potrivită. Contează mult și cât de eficientă e, dacă celelalte componente ale sale nu îmi modifică starea unghiei, dar și cât de ușor o pot utiliza. După un experiment ce s-a soldat cu multă frustrare, mi-am propus să încerc un produs pe care lumea îl laudă - dizolvantul pentru lacul de unghii de la Cien, care se găsește la Lidl.
 Este un produs destinat atât unghiilor naturale, cât și unghiilor false - nu știu cum se descurcă la ultimele, pentru că eu nu dețin așa ceva. Îmi place recipientul - e preferatul meu - și cum îndepărtează oja de pe unghie. Până acum nu am observat vreo modificare neplăcută după utilizarea acestuia, dar rămâne să văd în timp dacă soluția de îndepărtare de la Cien este la fel de bună precum se zvonește.
Tu ce dizolvant pentru lacul de unghii folosești? L-ai încercat pe acesta de la Cien? Ce impresie ți-a creat?
Să ai o zi frumoasă!

Comentarii