Silk Beauty - cremă pentru mâini de la Oriflame

Hello dragilor!
A venit toamna și asta înseamnă, pentru mine, nu doar începerea facultății ( rolling eyes), ci și o nouă etapă pentru pielea mea. Mai bine zis, deshidratarea odată cu scăderea temperaturilor. V-am mai zis în trecut că am o problemă destul de mare cu mâinile uscate, de obicei se manifestă prin iarnă, dar anul acesta mi-am zis să iau din timp taurul de coarne și să găsesc o cremă de mâini care să-și facă treaba.
Am răscolit un pic prin cataloagele de la Oriflame și am pus ochii pe Silk Beauty, o cremă cu protenină de mătase și ulei de primulă. Când a venit la mine, primul lucru care m-a impresionat a fost mirosul - este foarte puternic, dar nu este deranjant și mie îmi place la nebunie. Al doilea lucru este nivelul de hidratare - puțin peste mediu, aș zice eu, dar pentru moment este suficient pentru nevoile mele. Și al treilea lucru - prețul. Nu mai știu cât am dat pe cremă, dar sub 10 lei și din punctul meu de vedere, este un preț mic pentru ceea ce are de oferit produsul de față.
Astea fiind spuse, încă sunt în căutarea unei creme de mâini super hrănitoare, căci asta presimt că nu va face față la iarnă (chiar dacă îmi place foarte mult). Idei?
Până data viitoare, vă pup și vă doresc o săptămână ușoară!

Comentarii