Gel de curățare Aqua Rich de la Cien

Hello!
Îngrijirea pielii, îndepărtarea impurităților și alintarea tenului sunt trei etape care trebuie îndeplinite cu drag - și ia ceva timp până când înveți să dai jos „cu drag” machiajul de pe față în fiecare seară, când vii obosită de la muncă. Deseori, îmi vine să mă trântesc direct în pat, dar piticul de pe creierul meu nu mă lasă în pace și-n plus, aspectul de față șifonată a doua zi nu este pe placul nimănui, mai ales a deținătorului.
Am decis să scriu un review mic acestui produs pe care oricine îl poate găsi la Lidl de lângă casă. Este vorba despre gelul de curățare Aqua Rich de la Cien, pe care l-am cumpărat pentru că am rămas fără un produs de curățare a tenului. Pentru că sunt în vacanță și nu am avut chef să car după mine multe produse, dar se pare că nu am nimerit-o la capitolul „ai destule produse pentru ten”. Așa că am decis să fac un mic experiment - reușit, dar îmi va fi de învățătură să nu mai plec nepregătită.
Revenind, Aqua Rich este un gel de curățare destinat tenului normal și mixt, eu fiind deținătoarea celui de-al doilea tip. Este blând, iar după câteva utilizări am observat că nu-mi usucă tenul, ceea ce pățesc de obicei cu produsele de acest gen. Face spumă puțină, dar care îndepărtează impuritățile. Nu se descurcă strălucit la tuș, dar celelalte produse de makeup - fard, fond de ten, blush - le dă jos fără milă, dar cu grijă. Ce-i drept, se duce cam repede, dar la prețul pe care-l are - sub 10 lei, nu mai știu sigur - merită să ocupe un loc în baia ta.
În concluzie, dacă mai rămân vreodată fără gelul meu de curățare de toate zilele, voi apela cu drag la acesta de la Cien.
Tu ce produse folosești pentru a-ți alinta tenul?
O zi faină să ai!

Comentarii