Cremă pentru mâini cu extract de cătină de la Oriflame

Hello!
Crema pentru mâini este nelipsită din geanta mea, oricunde m-aș duce, de aceea e (probabil) produsul pe care-l consum cel mai repede. Deși am găsit câteva creme care îmi plac, mai încerc produse noi. Așa am ajuns în posesia cremei de la Oriflame cu extract de ulei de cătină. Ultima vreme, uleiul de cătină mă urmărește peste tot - am văzut multe produse ce îl conțin, am produse ce îl conțin, așa că am ajuns la concluzia că utilizarea acestuia în produse a crescut. Sau doar nu am observat eu acest ingredient :)
Crema de la Oriflame are un volum de 75 de ml, se absoarbe destul de rapid în piele, nu lasă senzația de peliculă. Hidratează foarte puțin - nu îmi va fi de mare ajutor la iarnă, dar nici nu cred că va ajunge până atunci. Un alt aspect al ei este mirosul - nu seamănă cu mirosul de cătină, ci mai degrabă ceva sintetic. Mi-a luat ceva timp să mă obișnuiesc cu acesta, deși nu e deloc puternic.
Per total, e o cremă ca oarecare alta, nu are nimic special, poate doar mirosul mai ciudățel.
Tu ai încercat-o? Ce creme de mâini recomanzi?
Până data viitoare, pupici!

Comentarii