5 oje de purtat toamna aceasta

Ce repede trece timpul! Acum o lună îți spuneam despre cinci oje pe care le-am purtat cu drag vara ce tocmai a trecut și pentru că suntem în septembrie, la începutul unui anotimp minunat și plin de culori, îți propun cinci nuanțe frumoase de purtat pe unghii.
Pentru mine, toamna este o perioadă aparte, când toată forfota verii se liniștește, începe facultatea și se instaurează melancolia. Iar pentru a o alunga sau invers, pentru a o potența, eu am în dotare cinci nuanțe, după cum urmează:
Oriflame The One Long Wear Nail Polish, nuanța Mystic Forest;
Oriflame The One Long Wear Nail Polish, nuanța Gold Nacre;
Așa arată pe unghii. Să le iau pe rând:
Oja de la Avon în nuanța Vixen - o folosesc destul de rar, dar de fiecare dată mă îndrăgostesc de ea și îmi propun să o folosesc mai des. Cred că asta voi face. Se potrivește foarte bine cu toamna, iar asortată cu un bronz sau un nude se poate transforma într-o manichiură elegantă. De obicei o aplic în două straturi.
Cairuo nr. 18 - o ojă no name, pe care nu cred că am dat mai mult de cinci lei. Se menține pe unghie, bronzul e minunat, particulele sclipitoare sunt tocmai potrivite. Mi-e cel mai mare dragul să o port pe unghii toamna. E suficient un singur strat de ojă pentru a conferi unghiei o luminozitate aparte.
Oriflame Mystic Forest - am folosit-o o singură dată, pentru că abia a ajuns în colecția mea, dar e o nuanță de verde foarte plăcută si calmă. Știu că verdele este, de obicei, nuanța verii sau a primăverii, dar culoarea ojei îmi inspiră un apus de toamnă, când soarele a dispărut deja și la orizont se vede doar o umbră. Un singur strat pe unghie este suficient, dar pentru a conferi matitate, eu aplic două.
Tot de la Oriflame am descoperit o nuanță metalică superbă, Gold Nacre. Acum vreo doi ani am avut ceva similar de la Miss Sporty, s-a terminat și nu am mai găsit nuanța respectivă în magazine. Când am văzut oja de față, mi-am zis că trebuie neapărat să o am. Este ceva mai galbenă când e pe unghie față de sticluță și trebuie aplicată măcar în trei straturi - e destul de transparentă. Mie însă îmi place foarte mult, pentru că e o culoare a lunii septembrie - când verdele copacilor începe să se transforme în galben.
Ultima ojă din cele de azi este Ruby Do de la Sally Hansen, un marsala superb. Am oja de câțiva ani și o scot de la naftalină în sezonul rece, pnetru că în toamnă mi se trezește apetitul pentru culori mai închise. Rezistă bine pe unghii, iar două straturi sunt suficiente pentru o manichiură frumoasă.
Acestea sunt ojele care îmi încântă unghiile în acest sezon. Tu ce culori preferi să porți toamna?
Un început de săptămână ușor să ai!

Comentarii