Ulei pentru cuticule cu extract de mango de la Moyra

Salutare!
Astăzi vă vorbesc despre un produs pe care l-am achiziționat relativ recent, în cadrul ultimei comenzi de pe Aoro (care urmează să devină Notino). Este vorba despre uleiul pentru cuticule de la Moyra, care vine în trei variante, a mea fiind Orange Mango.
Îmi doream un ulei pentru cuticule pentru că în ultima perioadă, sau mai bine zis, începând cu iarna aceasta, cuticulele mele au devenit foarte uscate și acest lucru mă deranja foarte mult. Mi-am propus să încep de undeva la capitolul hidratare, așa că am căutat pe site și am luat ceva ce mi-a captat atenția.
Am ales varianta cu mango pentru că celelalte nu erau pe stoc în momentul cumpărării, dar cel mai probabil aș fi ales-o tot pe aceasta. Uleiul Moyra vine într-o sticluță cu o pipetă destul de interesantă. Așa arătau unghiile (și cuticulele) mele la începutul utilizării uleiului:
L-am folosit destul de des, nu zilnic, dar cam o dată la 2-3 zile. Pipeta e destul de comodă, dar mi-a luat ceva timp să mă obișnuiesc cu ea și să dozez cantitatea necesară de produs. Uleiul miroase foarte bine, fructat, e destul de vâscos, dar mai puțin vâscos decât, să-i zicem, uleiul de măsline. E necesară o cantitate destul de mică pentru o aplicare, deci e destul de economic.
L-am folosit și pe cuticulele de la unghiile de la picioare, unde am observat o îmbunătățire - deși aici nu aveam aceleași probleme ca la mâini. Îl aplicam de obicei seara, înainte de somn, prin masaj ușor. Dimineața, încă existau reziduuri pe unghii și în jurul acestora.
Uleiul se absoarbe relativ greu, așa că nu am avut ocazia să-l folosesc pe timpul zilei, pentru că practic mă imobiliza.
Din păcate, noi două nu ne-am înțeles de-a binelea: după câteva luni de utilizare și jumătate de flacon consumat, cuticulele mele arată la fel, ba chiar aș zice că o idee mai uscate. Le hidratează pe moment, dar efectul este de scurtă durată, așa că pentru mine Moyra nu a făcut minuni (deși pe site, la recenzii, văd că lumea e mulțumită de acesta). Nu spun că e un produs nasol, dar mie nu mi s-a potrivit. Între timp, am procurat un ulei vegetal, să văd dacă acesta va funcționa.
Cum luptați cu cuticulele uscate? Ce produse folosiți?
Să aveți o zi minunată! :)

Comentarii

  1. Și când credeam că voi găsi un ulei să măajute și pe mine... Și eu am cuticulele jalnic de uscate și urâte, până acum m-a ajutat uleiul de Farmec, dar aș mai încerca și altceva. Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Debora! :) Eu mi-am luat un ulei natural de migdale dulci, sper ca acesta să fie mai bun... cred că, până la urmă, un ulei natural merge cel mai bune pentru cuticule uscate. Pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu