Baza pentru fardul de pleoape de la Melkior

Bună!
De foarte mult timp nu am mai vorbit despre un primer pentru fardul de pleoape, așa că azi vin cu un articol dedicat unui produs de la Melkior (după ce am încercat unul de la Avon și unul de la Nyx).
Am văzut acest primer la Carmen Bota (la care văd o mulțime de produse pe care le încerc și până acum, niciunul nu m-a dezamăgit). Am decis să îl achiziționez de îndată ce termin produsul pe care îl aveam pe moment (care a făcut parte și din Project Pan al meu pentru 2017) și imediat cum s-a terminat mi-am cumpărat baza de la Melkior.
La o primă vedere, este un borcănel micuț de 4 g, iar baza în sine este de o culoare lila foarte finuță. Consistența este mult mai ”pufoasă” decât mă așteptam, dar acest aspect face produsul și mai maleabil. Este ușor de aplicat - eu o fac cu degetele, așa mi se pare cel mai comod.
Din descrierea produsului,  primerul pentru fardul de pleoape, printre altele, conține un filtru mineral UVB, un lucru bine venit, dar și anti-oxidanți și vitamine. Consistența produsului este foarte lejeră, ca o cremă.
Se aplică frumos pe pleoapă, unde păstrează nuanța de lila, care însă nu influențează sub nicio formă culoarea fardului aplicat. Eu folosesc în momentul de față farduri dintr-o paletă de la Marionnaud, rezultatele fiind acestea:
Produsul este foarte economic și cred că mă va ține ceva timp, având în vedere că am pleoapele destul de mici și la o aplicare se consumă foarte puțin primer. Are un grad mare de rezistență, spre sfârșitul zilei machiajul arată la fel ca la aplicare, primerul nu se întinde, nu se adună pe la colțurile pleoapei, ține fardul bine fixat. În schimb, se duce foarte ușor de pe față la utilizarea spumei de curățat/apei micelare/demachiantului, nu e nevoie de forță aplicată pentru a da jos produsul. Acest aspect îmi place foarte mult.
Eu mă declar mulțumită de primerul de Melkior. Are un preț relativ mic, 29.9 lei, dar ajunge pentru mult timp și merită toți banii. Fixează bine produsul, nu se ”scămoșează”, se duce ușor de pe pleoape la demachiere. Îl recomand.
Voi ce folosiți pentru fixarea fardului? 
Până data viitoare, vă pup și vădoresc o zi ușoară!

Comentarii