3 oje de la Koton

Bună!
Ce părere aveți despre brandurile care se abat de la produsele pe care le confecționează în mod normal și îmbrățișează un domeniu nou?
De ceva timp încoace, foarte multe branduri fac asta - la Zara găsești nu doar bluze frumoase sau sacouri elegante, ci și parfumuri; Valentino creează nu doar pantofi, ci și oje sau rujuri care arată sofisticat și tot așa.
De la Koton îmi luam doar haine, pentru că găsesc deseori un articol care îmi place și care se potrivește cu stilul meu, dar am rămas mirată când în posesia mea au intrat trei oje marca Koton. Ce-i drept, nu le-am căutat niciodată în magazin, de aceea nici nu știam de ele. Și oricum, sunt ceva mai reticentă când vine vorba de lucruri noi produse de firme care se ocupă cu altceva.
Ojele pe care le am eu sunt în nuanțe mai mult autumnale, frumoase, calme și pe placul meu. Acestea sunt, de la stânga la dreapta, Sepia 380, Rosetta Stone 915, Under My Skin 147.
Au un volum de 12 ml fiecare și în momentul de față le găsiți la reducere - 5.99 lei fiecare. Pensula e una clasică, aplică bine oja pe unghie. Îmi place și forma pătrățoasă a sticluței, dar și faptul că ocupă relativ puțin loc în cutia cu oje.
Intensitatea nuanțelor e destul de mare, eu am aplicat oja în două straturi pentru a obține o culoare opacă, dar nuanța Under My Skin 147 poate fi aplicată și într-un singur strat. Tot această nuanță diferă față de celelalte două - are o formulă mai densă, se usucă o idee mai greu. La capitolul uscare, ojele de la Koton nu excelează: au cam același timp de uscare ca orice altă ojă care nu este fast dry - cam 2-3 minute per strat.
Le-am aplicat pe un base coat și peste ele am folosit și un top coat - deci am avut patru straturi pe unghie. Cum ziceam, oja se aplică ușor, se usucă într-un timp rezonabil, arată bine și, după aproximările mele, arată impecabil pe unghii în jur de 3 zile. Eu am șters-o după 2 zile și încă arăta foarte bine - fără ciobituri sau zgârâieturi, deci s-a împăcat bine cu base și top coat-ul.
În concluzie, ojele de la Koton sunt ok, își fac treaba, arată bine pe unghie, au un preț mic în această perioadă și cel mai probabil, mă vor ține mult și bine. Nu știu încă ce efect au asupra unghiei pe termen lung, dar revin cu detalii la timpul potrivit.
Ați folosit ojele de la Koton? Vă plac?
Vă pup și o zi răcoroasă vă doresc!

Comentarii