Sabon - Săpun cu extract de ulei de măsline & Kiwi & Mango

Hello fetelor!
Am dispărut pentru ceva timp, dar m-am întors cu forțe și idei noi și evident, produse pe care să le judec :D
Astăzi vă vorbesc despre un săpun care miroase delicios, produs de cei de la Sabon. Este pe bază de ulei de măsline și extract de kiwi și mango, două variabile ce-i conferă un miros fresh și văratic în același timp. 


L-am procurat pentru că mi-a făcut cu ochiul, pur și simplu, deși nu aș numi acest act de impulse buying. Oricum aveam nevoie de un cleanser, pentru că spuma mea pentru față era pe cale să expire și în plus, îmi doream de ceva timp să încerc un săpun artizanal (sau aproape artizanal), așa că vrutul s-a aliat cu nevoia și drept urmare m-am procipsit cu un săpun.
A trecut ceva timp de când am început să-l folosesc așa că am reușit să-mi creez o părere despre acesta. L-am folosit preponderent dimineața și uneori seara, dar în principiu, l-am inclus în rutina mea de îngrijire pentru primele ore ale zilei.


Săpunul, care arată ca un bloc de nougat, are o textură solido-cremoasă, nu ai senzația acea de solid cum se întâmplă cu săpunurile obișnuite. Face spumă relativ repede de la contactul cu apa, dar nu este o spumă abundentă. Totuși, aceasta reușește cu foarte bune rezultate să-mi trezească pielea și să îndepărteze urmele cremei de noapte/sebuum/impurități. Pe partea de makeup, săpunul îndepărtează binișor fondul de ten/rujul/fardul, dar nu face față tușului sau mascarei. Oricum, nu îl folosesc în acest scop :p
Fiind un săpun solid, mă așteptam să se consume foarte repede, dar spre surprinderea mea, după o lună de utilizare intensă, s-a micșorat foarte puțin și încă își păstrează forma și prospețimea.
La capitolul îngrijire piele, o curăță, îi conferă acea senzație de catifelat și o parfumează ușor. Nu am observat să-mi usuce pielea, cel puțin nu foarte tare, dar pentru că eu folosesc tot timpul o cremă/serum, nu prea îmi dau seama dacă săpunul are un impact negativ (pe termen lung) în ceea ce privește gradul de hidratare.


Drept urmare, e un produs bun, care mi se potrivește și pe care îl folosesc cu drag. Odată cu acesta am primit de la Sabon și câteva mostre de cremă, despre care am vorbit pe Instagram, iar problema principală cu acestea a fost mirosul - mult prea puternic pentru gusturile mele. Cu săpunul nu a fost cazul - miroase bine, dar nu deranjant. 
Voi ce produse folosiți de la Sabon? Ce părere aveți despre aromele puternice pe care le au produsele lor?
Să aveți o zi minunată :)

Later edit: Mi s-a atras atenția că nu am specificat de unde poate fi procurat acest săpun și-i dau dreptate acelei persoane. În Iași, găsiți magazinul Sabon în Palas Mall, la parter, pe aceeași parte cu Sephora, sau puteți achiziționa produsele lor de pe site-ul oficial.

Comentarii

  1. Mie imi plac mult produsele Sabon, in special gama cu lavanda si mere si uleiul pt corp cu mosc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună Lucia! Eu am încercat doar săpunul de față (momentan), dar m-ai făcut curioasă. Voi încerca uleiul cu mosc, merci de pont :)
      Să ai o zi frumoasă!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu