Oriflame Love Nature - cremă-gel hidratantă pentru tenul mixt cu extract de aloe vera

Hello!
Vedeta articolului de azi este un gel hidratant de la Oriflame, din colecția Love Nature. De la prima utilizare mi-am dat seama că relația noastră va fi una frumoasă.
L-am găsit în cutia aniversară 50 ani Oriflame și primul lucru care m-a cucerit a fost mirosul - fresh, revigorant de castraveți - sau aloe vera, dar mie tot a castraveți îmi miroase. Are o textură lejeră și intră în piele super repede. Efectul de hidratare s-a simțit de la prima aplicare, aproape instant. Chiar am rămas surprinsă de faptul că pielea mea efectiv a absorbit crema și s-a simțit odihnită. 
Îmi place mult acest gel pentru faptul că face ceea ce promite: hidratează din plin și e potrivit tenului meu mixt. Nu rămâne ca o peliculă pe față, este o bază de machiaj bună și dimineața, când sunt pe fugă, nu stau cu grija gelului care are nevoie de timp să intre în piele.
Borcănașul de 50 de ml îmi va ajunge pentru mult timp, pentru că e nevoie de o cantitate mică la o aplicare și oricum am tendința să folosesc crema în rutina mea de îngrijire seara, după duș sau înainte de culcare. A doua zi nu prea am ce să îndepărtez și nici nu am observat ca această cremă-gel să contribuie la secreția mai abundentă de sebuum.
În concluzie, gelul hidratant Love Nature e un produs îndrăgit și dacă aveți tenul mixt și cu aspect deshidratat merită să-i dați o șansă.

Comentarii