Oriflame Love Nature beauty kit: gel, mască și scrub cu arome delicioase

Salut!
Pentru că a venit vara, eu am scos de la naftalină hainele mai lejere și produsele cosmetice cu arome delicioase, printre care un mini kit de la Love Nature, Oriflame, compus dintr-o mască, un scrub și un gel de curățare.
Toate trei vin în ambalaje mici și drăguțe, numai bune de luat în trusa de machiaj când merg în vacanță. Le-am testat cu multă curiozitate, dar și plăcere, datorită culorilor și mirosurilor delicioase de fructe văratice.
Primul produs testat a fost gelul de curățare cu aromă de pepene roșu, Love Nature Icy Gel. Este un gel foarte blând, care nu face deloc spumă. Este potrivit pentru împrospătarea tenului, dar nu se descurcă în cazul fondului de ten și a altor produse de makeup. Conferă o senzație de prospețime, miroase delicios, dar nu deranjant și nu este foarte economic, căci se duce imediat. Faptul că e un gel ce nu face spumă nu mă încântă, dar știu că sunt persoane care preferă astfel de produse.
Al doilea tubuleț este Love Nature Smoothie Face Mask cu aromă de coacăze. Masca are aspect de cremă și textură de frișcă, și, evident, miroase foarte bine. Am utilizat-o o singură dată, dar e destul de economică și conferă senzația de prospețime și hidratare. Am folosit-o înaintea unui eveniment, când îmi doream ca tenul meu să arate impecabil și consider că acest produs a contribuit la aspectul pielii. 
Al treilea produs e cel mai folosit, Love Nature Sugar Scrub cu particule din sâmburi de caise. E un scrub gentil, l-am folosit și câteva zile la rând și tenul meu nu a fost deranjat. Descuamează lejer, particulele din sâmburi sunt fine, dar totodată eficiente, iar pielea mea s-a simțit foarte bine în urma acestui gomaj. L-am folosit de câteva ori pe fața machiată și am observat că partea de gel din acest scrub a îndepărtat machiajul, dar nu în totalitate. Deci nu merge pe post de 2 în 1, dar e un produs bun pentru îndepărtarea celulelor moarte.
Cum ziceam mai sus, cele trei produse sunt bine venite cu mine când plec undeva, dar cel mai probabil voi începe să le folosesc mai des la iarnă. 
Voi cu ce vă delectați pielea când simțiți nevoia să o alintați? Ați încercat acest kit?
Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii

  1. Este normal ca gelul sa nu faca spuma deorece este un gel ce trebuie sa intre in piele, in loc de crema. Prima data folosim exfoliantul, apoi masca si la final incheiem cu gelul , pe care pielea trebuie sa il absoarba. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok. Eu după gel simțeam nevoia să aplic o cremă, pentru mine a fost un gel bunuț, dar nu excelent și mai mult ca un produs de curățare nu l-am perceput :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu