Colecția de rujuri: Oriflame The One Colour Unlimited Matte Lipstick în nuanța Coral Matte

Bună!
Astăzi vreau să vă arăt un membru nou al colecției mele de rujuri. Doamnelor și domnilor, vi-l prezint pe The One - Colour Unlimited Matte Lipstick de la Oriflame. Rujul pe care-l am eu este în nuanța Coral Matte, o nuanță portocalie-roșiatică. Domnul a picat la țanc, pentru că rujul meu portocaliu e pe ducă. 
Ca o primă impresie, rujul mat nu e chiar mat; aș zice că e într-o proporție de 80%. La aplicare pare a fi destul de dur - un lucru bun, pentru că astfel șansele ca eu să dau pe lângă conturul buzelor scad. Se aplică bine și are o culoare vie și ”compactă”, să-i zic așa - nu e nevoie să treci de nșpe ori ca să ai o culoare uniformă și vibrantă.
 Ca rezistență, rujul se ține pe buze câteva ore, fără a fi necesară vreo reaplicare. 
Când mă demachiam, am observat că după apa micelară pe buze a mai rămas o ușoară nuanță de portocaliu, deci trebuie insistat un pic la îndepărtarea produsului. Per total însă, e un ruj frumos, rezistent, care nu usucă buzele. Îmi place mult!
Ce părere aveți despre rujurile The One? L-ați încercat pe acesta sau alte variante de nuanță? O zi faină să aveți!

Comentarii