Produse consumate - Aprilie 2017

Bună!
Luna aprilie a fost cam... ciudățică, dar asta nu m-a împiedicat de la a consuma produse și de a reduce cantitatea acestora - mă țin de Project Pan 2017 și momentan am progrese, dar despre asta vă povestesc altă dată.
Luna ce a trecut m-am axat mai mult pe produse pentru păr & îngrijirea pielii și am reușit să termin mai multe produse pe care le voiam afară din casa mea. Voi începe cu o poză de grup:
Am fost un pic surprinsă când am văzut că am terminat atâtea produse, dat fiind faptul că nu am pus accent pe vreunul.
1. Nuanțator fără amoniac de la Loncolor Trendy Colors. Nuanța pe care am folosit-o a fost R5 - roșu soul și mai multe despre aceste pliculețe aflați din articol. Am consumat 2 pentru că am vrut să-mi revigorez culoarea pe lungimea părului. A fost un produs ok, dar nu-l voi mai procura;
2. Nuanțator Tonika nr. 6.65 - Indian Summer. Ați mai văzut nuanțatorul acesta (și în alte nuanțe) pe la mine și îl veți mai vedea - îmi place mult în ceea ce privește culoarea, consistența, rezistența și blândețea de care dă dovadă la fiecare vopsire. Aceasta e nuanța mea preferată și am recumpărat-o deja;
3. Gel de duș Meeres-rauschen de la Balea. Un gel de duș ok, de o culoare albastră-marină care și-a făcut treaba. Nu știu dacă voi recumpăra varianta aceasta, dar gelurile de la Balea mi se par faine și momentan sunt mulțumită de ele;
4. Balsam hidratant pentru păr de la Plant activ. Conține ulei de sâmburi de struguri și a fost un produs decent pentru ce l-am folosit. Habar nu am dacă încetinește îngrășarea părului sau nu, căci eu nu l-am aplicat la rădăcini, dar ușurează pieptănatul. S-a dus cam repede și cel mai probabil nu-l voi recumpăra;
5. Șampon și gel de duș no name. Două pliculețe pe care le am dintr-o vacanță. Au fost ok;
6. Lamă de ras marcă Balea. Mai am vreo 4-5 și momentan sunt mulțumită de ele. Când le termin cred că le voi procura din nou;
7. Cremă pentru mâini Charmed de la Oriflame. Mi-a plăcut această cremă, mai ales mirosul și ambalajul. Nu a rezolvat problema mâinilor mele super deranjate de frig, dar a avut o textură lejeră și s-a consumat relativ lent. Dat fiind faptul că a fost o ediție specială, nu mai am cum să o recumpăr;
8. Crema pentru mâini de la Tis Farmaceutic. Mi-a plăcut destul de mult, mai ales textura. S-a consumat cam repede, dar a hidratat bine pielea. E posibil să o cumpăr din nou;
9. Crema de gălbenele de la Larix. Am folosit-o pentru mâini crăpate, călcâie uscate, buze deshidratate și naiba mai știe ce. Mi-a plăcut mult la început, dar spre sfârșit a început să mă enerveze textura ei și faptul că nu o puteam folosi înainte de a ieși din casă, lăsa acea peliculă deranjantă. Puțin probabil să o recumpăr în acest sezon;
10. Deodorant powder touch de la Nivea. E preferatul meu, am vorbit des despre el, protejează, miroase fain și nu lasă senzația de piele udă. L-am și recumpărat;
11. Dischete demachiante Caterine. Le-am procurat de la Kaufland (parcă) și sunt ok, nu s-au dezintegrat și au costat puțin;
12. Săpun lichid cu papaya și lapte de la Balea. Mai am vreo 3-4 rezerve, deci nu duc lipsă de săpun în următoarele luni. Ultima dată când am fost în dm nu am mai găsit varianta aceasta, așa că după ce termin cu papaya îmi voi îndrepta atența spre altceva;
13. Mască de bumbac It's real squeeze mask de la Innisfree cu extract de arbore de ceai. A fost procurată de pe eBay în cadrul ultimei comenzi și e a doua mască din set pe care o folosesc. A fost ok, a hidratat binișor și mi-a redat culoarea sănătoasă a pielii într-o perioadă în care am fost super obosită;
14. Mască pentru față pentru pielea uscată de la Love Nature, Oriflame. Pliculețul a ajuns la mine în cutia de aniversare Oriflame și eram curioasă să văd cum se comportă pe piele. Când am deschis plicul mă așteptam să găsesc puțin produs, dar la câtă cremă era... mi-ar fi ajuns pentru vreo 5 aplicări. Chiar dacă această mască e destinată pielii uscate, pe tenul meu mixt a stat bine merci și i-a oferit hidratare. Mi-a plăcut mult și mirosul de ovăz, foarte aromat și natural. E posibil să o mai procur, poate varianta pentru tenul mixt;
15. Burețel pentru machiaj. Mai am două și abia aștept să le termin. Speranța la viață a unui astfel de burețel (la mine) e de o lună, poate una și jumătate, după care începe să se dezintegreze. Mănâncă destul de mult produs;
16. Maximum definition mascara de la Essence. Cu acest produs m-am înțeles bine, nu am avut probleme de genul mascara întinsă pe pleoape/gene lipite între ele/urme negre sub ochi. Ne despărțim pentru că i-a venit timpul, deși are aceași consistență/miros ca în ziua în care am desfăcut-o. E foarte posibil să o procur din nou.
Acestea au fost produsele lunii aprilie și mă bucur (cu mici excepții) că le-am terminat. Să vedem ce ne aduce luna mai...
O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii