Oriflame Dream Cream - cremă pentru mâini

Bună!
Prin aprilie v-am arătat conținutul cutiuței aniversare 50 de ani Oriflame, unde printre alte produse am găsit o cremă mini pentru mâini, într-un ambalaj drăguț. Se numește Dream cream - the cream that can fulfill dreams și de ceva timp o port în geantă. 
Datorită faptului că e mică nu ocupă mult loc, dar este de mare ajutor. Pe parcursul zilei mă spăl foarte des pe mâini datorită activității pe care o desfășor, drept urmare pielea mâinilor tinde să fie uscată. Mă ajută mult o cremă, unele fiind mai eficiente, altele mai puțin. Dream cream are o consistență o idee mai lichidă decât consistența care e pe placul meu, dar datorită acestui fapt e nevoie de o cantitate mai mică la o aplicare. Hidratează, protejează pielea și o parfumează subtil. Îmi place acest tubuleț din portfardul meu și încerc să nu-l folosesc mult prea des pentru că nu vreau să se termine.
Ce cremă pentru mâini purtați mereu în geantă?
Vă doresc o zi cât mai faină!

Comentarii