Manichiura de miercuri: Miracle Nail Thickener de la Sally Hansen

Bună dragelor!
În cadrul rubricii #manichiurademiercuri nu au mai apărut modele de muuuuuuult timp, dar mă revanșez eu (cândva :D ). Astăzi însă vreau să vă povestesc experiența mea cu Miracle Nail Thickener de la Sally Hansen.
Acest tratament pentru unghii a fost procurat în cadrul unei comenzi online, după multe cercetări și opțiuni. De la Sally Hansen am câteva oje, iar o perioadă bună am folosit Double Duty. Inițial voiam să-l procur pe acesta, dar mi-am zis că poate mai încerc ceva nou.
Miracle Nail Thickener este o soluție-tratament destinată unghiilor moi și subțiri. Conține calciu ca substanță activă și poate fi folosit fie ca tratament, de unul singur, fie ca base coat sub ojă. 
Am început să-l folosesc de prin februarie, la toate manichiurile și înainte de a-l utiliza unghiile mele arătau așa:
După câteva luni de folosire, am făcut o poză pentru a compara și nu prea am avut ce să compar. Având în vedere că am unghiile super scurte acum... poza ar fi neconcludentă :D
Ce mi-a plăcut la acest tratament:
- este economic și produsul se usucă destul de reprede pe unghie;
- nu dă senzația de unghie strânsă sau uscată;
- am observat că este o barieră super eficientă între unghie și ojă; nu mi s-a îngălbenit unghia, chiar dacă am unghiile mereu date cu ojă.
Ce nu mi-a plăcut la el:
- după aproape două luni de utilizare, nu am observat nicio fortifiere. Unghiile mele cum erau moi și fagile, așa au și rămas. Se exfoliază în continuare și asta nu mă bucură;
- am observat că în calitate de base coat nu face față; oja îmi sare după câteva zile, ba se crapă, ba se duce cu totul. 
În concluzie, Miracle Nail Thickener este un tratament pentru unghii care în cazul meu nu a funcționat. Voi continua să-l folosesc până îl termin, dar după cu siguranță revin la Double Duty
Voi l-ați încercat? Cum vi s-a părut?
Vă doresc o zi frumoasă!

Comentarii