De ce să investești într-un tint?

Bună dragelor!
Astăzi vreau să vă vorbesc despre un produs de makeup care mie îmi place foarte mult, și anume lip tintul.
Ce este un tint? E un produs ce ”pătează” buzele, conferindu-le o nuanță anume. Mai nou, lip tinturile au devenit populare și în Europa și SUA, deși în Asia sunt demult cunoscute și folosite.
Am văzut câteva lip tinturi produse de firme precum Benefit, Sephora sau Yves Saint Laurent, dar sincer nu m-au atras. De ce? Pentru că eu personal consider că cele asiatice sunt mult mai bune, din mai multe motive: se produc de ceva timp, deci formula e mai ok; au un preț mai mic, un gramaj mai mare și pigmentul mai puternic.  
Am avut cândva o mostră de lip tint și pentru că mi-a plăcut foarte mult, am decis să procur varianta full size. Dar pentru că am deja nuanța aia - un ruj similar, am decis să îmi iau nuanțe pe care nu le am în colecție. V-am arătat fugitiv ce lip tinturi mi-am luat în articolul cu comanda de la Coscats, dar aici mi-am propus să vi le prezint mai bine.
Primul lip tint este de la Etude House - Dear Darling Tint nuanța PK001, un roz-prună interesant.
 Produsul mirose delicios, dulce, a cireșe și îmi place mult ambalajul, dar în mod special pensula foarte comodă. Se aplică uniform și se usucă relativ repede. Indiferent de ce fac, se menține cel puțin trei ore, ca mai apoi să înceapă să se șteargă ușor.
 Este foarte rezistent și singurul minus ar fi că usucă buzele - ca orice tint, dar nu exagerat de mult. Tubul transparent oferă posibilitatea de a monitoriza produsul și când este pe sfârșite.
Al doilea lip tint este de la Aritaum - Pop Pudding Tint nuanța nr. 02. Swing Coral.
 L-am procurat mai mult în ideea de a folosi un ruj portocaliu pe care-l am și îl port după mine în geantă. Dimineața folosesc tintul portocaliu și pe parcursul zile retușez cu rujul.
Comparativ cu produsul de la Etude House, tintul de la Aritaum nu este la fel de rezistent. Se duce cam în 3 ore de pe buze, dar treptat și le usucă o idee mai mult. Miroase delicios, a piersică și vine într-un tub portocaliu, deci nu pot vedea cât produs mai am. Mai este o nuanță - tintul se usucă mai greu decât cel roz-prună, un aspect ce este enervant mai ales dimineața când sunt pe fugă.
 Pe pensulă, tintul are o culoare asemănătoare unui ruj lichid de la Nyx Lip Lustre - Juicy Peach. Dar pe piele (și pe buze) cele două produse diferă:
Să revin la întrebarea din titlu - de ce să investești într-un tint? Care sunt plusurile?
- e un produs pentru buze rezistent, care dacă este de calitate conferă o nuanță buzelor pe termen lung, chiar și în condițiile în care bei/mănânci/fumezi;
- este destul de economic și vine într-o multitudine de nuanțe, de la roz fuchsia, portocaliu piersică, roșu închis sau nude.
Care sunt minusurile?
- usucă buzele (într-o mai mare sau mai mică măsură);
- se îndepărtează foarte greu dacă reușesc să se usuce. Dacă ai dat pe lângă și nu ai șters imediat, pielea se pătează.
În concluzie, personal consider că tintul este un produs versatil, rezistent și pe care-l vreau în colecția mea. Un swatch pentru cele două frumuseți ale mele + îndepărtarea tintului cu apă micelară:
Voi ce tinturi ați încercat? Să aveți o zi frumoasă!

Comentarii