Cremă de mâini Anti-Age de la Balea

Bună!
Crema pentru mâini cred că e produsul pe care-l termin cel mai repede și de fiecare dată îmi cumpăr ceva nou. Încă nu am descoperit o cremă care să mi se pară cea mai cea, așa că atunci când tubul e pe terminate mă duc să caut ceva diferit. Am avut nevoie să intru în dm și dacă tot eram acolo, mi-am îndreptat atenția spre cremele pentru mâini. Și am văzut-o. Galbenă, cu textul Anti-Age sărind în ochi, stătea frumos pe raft. Nu am mai folosit creme pentru mâini de la Balea așa că am decis să o încerc pe aceasta.
Anti-Age de la Balea miroase subtil și plăcut. Are în compoziția sa ulei de argan, Q10 și glicerină, care hidratează și regenerează pielea, prevenind totodată apariția ridurilor. Îmi place ca textură - e uleioasă, dar într-un mic grad, astfel încât pătrunde reprede în piele și lasă o peliculă abia-abia sesizabilă, deloc deranjantă. Nu îmi pot da seama cât de mult contribuie la păstrarea pielii netede, dar hidratează, se consumă cu viteză moderată.
Folosiți creme marca Balea? Dacă da, de care?
O zi frumoasă să aveți!

Comentarii