Colecția de rujuri: Dolce Matte nuanța 222. Dolce Rosa de la Dolce & Gabbana

Bună!
Rujul din articolul de azi este micuț, compact și miroase a ceva nu-știu-ce, dulce și care îmi amintește de rujurile mamei când eram mică. Protagonsitul este un ruj Dolce & Gabbana, colecția Dolce Matte și nuanța mea e 222. Dolce Rosa
E un ruj mic și mat, relativ cremos. Se aplică ușor, dar are un mic grad de transparență - trebuie să-l aplic în două straturi pentru o nuanță uniformă. 
Primul lucru pe care l-am observat a fost, evident, nuanța: mi se părea mult prea cunoscută. După câteva swatch-uri, nuanța s-a adverit a fi asemănătoare cu Nyx, Soft Matte Lip Cream, nuanța Istanbul. Rujul de la Nyx e ceva mai puțin mat și nuanța e un pic mai movalie, pe când rujul de la D&G e mai roziu și nu e la fel de intens. 
Îmi place Dolce Rosa - e potrivit unui machiaj mai natural, conferă nuanță și un mic grad de hidratare buzelor, se menține câteva ore în cazul în care nu consum nimic. E micuț și ușor de strecurat în geantă iar mirosul, oarecum chimic, îmi amintește de timpurile când eram mică și mă uitam prin colecția de rujuri a mamei.
Cum vi se pare nuanța? Ați procura acest ruj?
Să aveți o zi minunată!

Comentarii