Am scris o carte... și o lansez la Bookfest 2017!

Salut!
Această postare va fi ceva cu totul diferit de ce scriu de obicei, pentru că nu e un review la un produs de beauty și nici un event de frumusețe... este o postare despre un eveniment mult așteptat în viața mea.
Pasiunea pentru scris am descoperit-o în 2009, când am început să scriu la revista liceului și aproape imediat am trecut la un blog personal, pentru că voiam un spațiu al meu unde să mă desfășor în voie.
În 2017, scriitoarea din mine și-a luat inima în dinți și a trimis manuscrisul la mai multe edituri. Una mi-a răspuns și așa a început călătoria care se numește Fiind imagine. Eseuri din adolescență.
Lansarea cărții va avea loc sâmbătă, pe 27 mai, la orele 17:00, în cadrul Bookfest 2017 ce se va ține în București, la Romexpo. Mă găsiți la standul editurii Datagroup înainte de eveniment și după, dacă vreți să mă salutați sau să ne cunoaștem.
Acestea fiind spuse, am creat și un event pe Facebook și vă aștept să ne vedem la lansare!
Vă pup și vă doresc o săptămână ușoară!

Comentarii