Senzate - soluție bifazică pentru îndepărtarea ojei cu glicerină și extract de trandafir

Hello!
Nu am mai avut de ceva timp niciun articol cu #manichiurademiercuri, dar momentan mi-am propus să consum câteva oje pe care nu le mai vreau în colecția mea, deci nu prea am ce să vă arăt. Dat fiind faptul că mai nou îmi refac manichiura odată la 2-3 zile, soluția pentru îndepărtarea ojei s-a dus și a venit timpul să-mi cumpăr una nouă. Inițial voiam să îmi iau de la Ebelin, căci tare mi-a plăcut, dar nu am mai avut drum pe la dm și m-am mulțumit cu ce am văzut la Kaufland. La Kaufland am văzut o chestie care arăta interesant, un fel de no name, Senzate. A costat în jur de 5 lei așa că mi-am zis că nu e mare pagubă.
Senzate este un dizolvant pentru lacul de unghii bifazic. Dacă mă gândesc mai bine, nu cred că am mai folosit un dizolvant bifazic, așa că mi s-a părut destul de interesant și m-a făcut curioasă. Ambalajul almost fancy m-a cucerit așa că am pus produsul în coș.
Cum funcționează acest produs?
Ca orice bifazic, trebuie agitat bine și imediat folosit. Cele două faze sunt reprezentate de o fază transparentă, presupun că substanța ce îndepărtează oja (nu acetonă) și cealaltă fază este de un roz trandafiriu, care conține extract de trandafir și glicerină. Cele două faze se amestecă repede, dar la fel de reprede se și separă. Pe dischetă, chiar dacă agit bine-bine, lichidul iese în formă bifazică - pe mijlocul dischetei e roz, în jurul acestei pete e transparent.
La capitolul îndepărtare ojă se descurcă așa-și-așa. Când am folosit un top coat, a durat șapte mii de ani să dau oja jos. Când nu am folosit top coat, dar aceeași ojă, s-a dus mai ușor. 
Ca să nu mă lungesc prea mult, la acest produs îmi place:
- faptul că nu usucă unghia și după ce îndepărtez oja pe aceasta rămâne ca o picătură de ulei - din dizolvant;
- prețul mic pentru gramajul pe care-l are.
Ce nu îmi place:
- e nevoie de o cantitate destul de mare de produs pentru a îndepărta oja. Astfel, pentru a-mi șterge toate cele 10 unghii de la mâini am nevoie de vreo 4 dischete diferite îmbibate cu soluție;
- este un produs neeconomic, dar care afectează și dischetele - odată ce am șters maxim 2 unghii, discheta nu mai absoarbe soluție și nu mai am ce face cu ea.
Drept urmare, Senzate este un dizolvant interesant, dar neeconomic. Nu usucă unghia, dar trebuie insistat mai mult cu anumite oje - top coat-ul meu. Deși îmi place cum arată și miroase, nu voi mai cumpăra acest produs.
Ați încercat această soluție bifazică pentru îndepărtarea ojei? Cum vi s-a părut?

Comentarii