Produse consumate - Martie 2017


Bună!
Luna martie a fost săracă în ceea ce privește produsele consumate, dar acestea erau de ceva timp la mine (sau nu) și îmi doream să le termin. Așa că nu mai lungesc vorba și încep cu poza de grup:
Și acum să le iau pe rând:
1. Dove Purely Pampering Deep care complex - loțiune de corp cu extract de fistic și magnolie. A fost o loțiune hidratantă, dar mie nu mi-a plăcut mirosul - nu știu care ingredient, magnolia sau fisticul. Acest produs s-a terminat neașteptat de repede, așa că nu am avut timp să încep să-l urăsc pentru miros. Nu-l voi cumpra, nu în varianta aceasta;
2. Gel de duș ”Fluffy” cu Marshmallow de la Balea. Mi-a plăcut mult, pentru că simțeam nevoia să folosesc un gel de duș cu un miros subtil după ce am avut o perioadă doar gelurile de la Yves Rocher. A fost necesară o cantitate relativ mică de produs, a curățat pielea și ca miros a fost neutru pentru mine. Mă gândesc să procur din nou acest gel de duș când voi simți nevoia de ”liniște” olfactivă; 
3. Lamă de ras Einwegrasierer marcă Balea. E ok, mă înțeleg bine cu aceste lame, le-ați mai văzut în alte articole cu empties. Mai am vreo 5 sau 6 de rezervă, dar după ce le termin cred că tot la ele rămân;
4. Deodorant Nivea Powder Touch cu pudră de caolin. E deodorantul meu preferat, îl cumpăr și cumpăr și cumpăr și momentan nu am încercat vreunul care să-mi placă mai mult. Protejează, miroase bine, e economic;
5. Dizolvantul pentru lacul de unghii fără acetonă de la Ebelin. Un produs drăguț, care a îndepărtat eficient oja și nu mi-a portocalit unghiile. Mă gândesc să-l recumpăr; 
6. Mostră de parfum Omnia de la Bvlgari. Am găsit mostra aceasta când făceam revizia genților pe care le am. Era undeva într-un buzunar și uitasem complet de ea. Parfumul este puternic, cu arome precum ghimbirul, mandarine, piper și multe altele. Nu e genul meu de aromă, căci mi se pare mult prea puternic, aproape deranjant;
7. Burețel pentru machiaj. Am decis să le consum pe toate pe care le am, ca să nu mai ocupe loc degeaba. E ok, deși mănâncă mult fond de ten, îl uniformizează pe față. Minusul cel mare la burețel - se dezintegrează foarte repede;
8&9. Mostre de creme de la Innisfree și o mască tip sheet mask It's real squeeze mask cu unt de shea de la Innisfree. Aceste produse le am de pe eBay, mai exact de la magazinul Coscats. Mostrele mi-au plăcut, în special alea verzi - The green tea seed cream & eye cream. Restul au fost ok. În ceea ce privește masca pentru față, a fost hidratantă, deși mirosul untului de shea nu mă dă pe spate. Abia aștept să le folosesc pe celelalte să vă spun ce cred despre ele :)
Cam acestea au fost #monthlyempties pentru luna martie. Voi ce ați reușit să consumați?
Să aveți un aprilie plin de flori!

Comentarii