Îngrijirea părului: peria Tangle Teezer The Original

Bună!
Astăzi vreau să vă vorbesc despre o descoperire recentă care pentru mine se numără printre descoperirile de beauty pentru 2017!
Este vorba despre Tangle Teezer-ul mult văzut, mult cunoscut și mult lăudat pe internet. Desigur, am auzit/citit/văzut demult peria inovatoare, peria-magică, peria-trebuie-să-o-ai. Pentru că sunt destul de sceptică, mi-am zis că o perie nu are cum  să fie extraordinară, dar mai ales atât de fenomenală încât să lupte cu părul meu și să-l învingă fără a-l răni. 
Cam pe la începutul anului mi-am dat seama că una dintre periile mele a început să mă cam trădeze și aveam nevoie de una nouă. În acest context, mi-am zis că un Tangle Teezer nu strică la casa omului și am mers pe Aoro, de unde mi-am luat și alte chestii (unboxing-ul aici). Deși inițial am pus ochii pe o perie mov cu roz, m-am tot gândit și răzgândit și până la urmă mi-am îndreptat atenția spre clasicul negru. Comanda a ajuns, iar din ianuarie și până acum am reușit să-mi creez o impresie destul de solidă legată de Tangle Teezer.
Ce-mi place la ea:
- am reușit să mă pieptăn rapid și fără fire rupte... și nu mi-a venit să cred că am reușit să-mi pieptăn ”coama” când e udă, căci e încâlcită ca naiba, firul fiind foarte subțire și moale. Deci wow!
- e relativ compactă;
- este ușoară;
- se spală rapid și ușor;
- e plăcută senzația când treci peria pe scalp - ca un masaj de câteva minute, mai ales dimineața.
Ce nu îmi place:
- forma. Forma periei e concepută pentru dreptaci, să se plieze în palmă, să fie ca o continuare a acesteia... pentru stângaci, nu se pliază, dar mă descurc și fără acest detaliu. Forma periei e mai mult un capriciu decât un minus.
În concluzie, părul meu îmi mulțumește. Mai nou folosesc exclusiv această perie, dar nu insist când am părul ud - din obișnuință. Cum ziceam mai sus se curăță super ușor și am observat o cantitate mai mică de păr rămasă în perie după fiecare pieptănare comparativ cu situația din trecut. Pentru mine, Tangle Teezer-ul a devenit un must-have și vi-l recomand.
Să aveți o zi cât mai frumoasă!

Comentarii