Cutia aniversară 50 ani de Oriflame

La mulți ani Oriflame!
Din 1967, compania suedeză ne bucură cu produse pentru toate gusturile și bugetele și pentru a marca acest eveniment frumos, cei de la Oriflame au lansat cutiuța 50 ani de Oriflame
Eu am primit-o cadou și tare m-am bucurat, pentru că sunt o pisică și îmi plac ambalajele frumoase, în special cutiile de carton. Evident, și conținutul cutiei mi-a plăcut mult, pentru că am revăzut produse pe care le-am mai folosit și pentru că am descoperit câteva care se înțeleg de minune cu pielea mea.
Așa arată cutia aniversară (căreia deja i-am găsit loc pe măsuța mea):
Și conținutul acesteia:
Ce mai exact găsim în cutiuța aniversară? Lista completă și detalii găsiți pe site-ul lor, iar eu vreau să menționez câteva cuvinte despre fiecare produs în parte:
Voi începe cu pila pentru tălpi, pe care nu am folosit-o încă, dar pare promițătoare. Următorul produs este crema pentru corp și mâini, vestita Milk&Honey. Nu am folosit-o încă și sunt un pic sceptică, pentru că nu îmi place aroma de miere din produsele cosmetice, dar vedem cum ne înțelegem. 
Urmează crema-gel cu extract din aloe vera Love Nature, destinată tenului mixt. Am desigilat crema și am rămas buimacă, pentru că mirosul acesteia (nu foarte aloe vera-ish) mi s-a părut demențial. La capitolul hidratare nu m-am lămurit încă, dar cred că acest produs va fi unul mult iubit.
Un alt produs necunoscut mie din cutie este masca pentru față Love Nature cu extract din ovăz. Nu am mai încercat măști de la Oriflame așa că sunt curioasă cum e. Urmează deodorantul Activelle, varianta invisible. Am folosit produse din această linie și îmi plac - am unul în baie, port unul cu mine la sală și acum am și un back up. Super!
Crema pentru mâini Dream Cream arată super drăguț! E micuță și ușor de strecurat în geantă. Am de gând să o port în portfard și vom vedea cum ne înțelegem.
Un tip nou d produs pentru mine este crema pentru picioare - nu am folosit așa ceva niciodată și sunt curioasă cum ne vom înțelege. Mai exact, este o cremă pentru îngrijirea tălpilor cu efect răcoritor Feet Up Comfort. Are extract de eucalipt și unt de shea și cred că va fi super fain de folosit în perioada caldă a anului - dacă aceasta mai are de gând să vină, judecând după temperaturile joase din ultima vreme =( .
Pasta de dinți Optifresh System 8 Crystal White va fi utilizată cu spor de toți membrii familiei, dar nu știu exact când, având în vedere că îmi displace să am deschise mai multe produse de același timp. 
Și am ajuns la finalul prezentării. Voi scrie despre fiecare produs în parte odată ce îmi voi crea o impresie despre acesta, așa că rămâneți pe fir :)
Până atunci, vă doresc o zi frumoasă și numai bine, pupici!

Comentarii