Crema pentru mâini cu aromă de pere și cacao de la Yves Rocher

Salutare!
Deși Crăciunul a trecut demult, eu abia acum am reușit să îmi creez o părere despre crema lor de mâini cu aromă de pere și cacao. Am procurat-o în decembrie dar pentru că m-am luat cu una, cu alta, nu am avut-o la-ndemână. La un moment dat mi-am amintit de aceasta și chiar dacă suntem în plină primăvară... haideți să vă spun și eu ce cred despre aceasta.
Să începem cu mirosul... pentru că eu de aia am cumpărat-o, pentru miros. Inițial voiam o altă aromă, dar pentru că în magazin avea loc o rearanjare a mărfii și era cam haos, m-am mulțumit cu perele și cacao. Nu am mai ajuns să procur celelalte arome, dar odată ce am mirosit câteva produse am zis că alegerea făcută pe moment și un pic forțat a fost bună. Să nu uit să menționez ambalajul - foarte drăguț, sclipicios și festiv - era numai bun de pus sub brad :))
Crema miroase delicios, dulce. Mirosul de cacao este pregnant, dar se simt și perele - zici că sunt coapte. Compoziția produsului este cam lichidă pentru gusturile mele, iar la capitolul hidratare aș zice că se descurcă binișor, dar nu destul de bine pentru cineva care are pielea mereu uscată. Pe timp de iarnă nu cred că noi două ne-am fi înțeles, dar acum primăvara, când nu mi se crapă pielea de la frig, folosesc crema cu plăcere.
Pentru că e cam apoasă cred că o voi consuma repede, dar sincer nu cred că-i voi duce dorul: hidratează, dar pe moment; miroase bine, dar probabil că spre final voi ajunge să mă plictisesc de ea.
În concluzie, e o cremă ok, își face treaba dar mai mult parfumează pielea și bucură simțul olfactiv.
Ați folosit produse din ediția de Crăciun de la Yves Rocher? Cum vi s-au părut?
Să aveți o zi fantastică! :D

Comentarii