Manichiura de miercuri: Matte Obsession

Deși mi-aș dori ca manichiura mea să se mențină impecabilă o săptămână, fără să fac vreu retuș, acest lucru nu este posibil în prezent. Așa că tot dau cu dizolvant și ojă odată la câteva zile, dar în ultima perioadă mi s-a pus pata pe manichiurile mate. Așa că am decis să fac una ușoară, pentru #manichiurademiercuri (și din cauza lipsei de timp). Să vedem cum o construim:
Miss Sporty Lasting Colour nr. 5105 (cum arată într-o altă manichiură vedeți aici);
Flormar nr. 417 (folosită aici); 
Bază-tratament Sally Hansen Miracle Nail Thickener;
Flormar Matifying Top-Coat (l-am utilizat și aici);
Avon Pro+ Hollywood Collection, nuanța Drive In (o vedeți în acțiune și aici);  
Nail Dotting Tool de pe eBay.

Cum am procedat:
1. Am aplicat un strat din Miracle Nail Thickener;
2. Am aplicat câte două straturi din ojele de la Flormar și Avon, alternând unghiile;
3. Cu ajutorul dotting tool-ului am plasat câte trei puncte roșii pe fiecare unghie nude;
4. Ultimul pas - aplicarea top coat-ului matifiant de la Flormar;
Rezultatul final:
Mie îmi place contrastul dintre nuanțe, dar și aspectul mat - abia aștept să experimentez cu alte modele și alte oje. Din punctul meu de vedere, achiziționarea unui top coat matifiant este o investiție bună și de durată - dacă aveți cinci oje, un top coat le poate transforma în zece :)
Ce părere aveți despre manichiura de azi? Vă plac ojele mate? Să aveți o zi minunată! :)

Comentarii