Comanda 3.0 de pe Farmacia Tei

Bună fetelor!
Deoarece anul acesta îmi doresc să micșorez colecția mea de chestii (a se citi cosmetice, haine, cărți, prostioare), îmi tot propun să nu cumpăr nimic. Propun, analizez, dar tot ajung să pun lăbuța pe ceva din când în când. Singura consolare este că îmi cumpăr lucruri strict necesare - zic eu. Sau mă rog, mă scuz în așa mod față de mine însumi :))
Mi-am propus să încep un No-Buy project - din aprilie încolo (pentru că este ceva anume ce-mi doresc mult-mult și nu pot pune mâna pe acel produs până după Paște). No-Buy însemnând nu la cosmetice, nu la haine, nu la prostioare. Pentru că și așa mă tot bate gândul să fac o curățenie de primăvară în toate posesiile mele.
Dar m-am abătut cam tare de la subiect. De fapt voiam să vă vorbesc despre a treia comandă de pe Farmacia Tei (despre prima am scris aici și despre a doua aici). Aceasta a ajuns rapid - a fost înregistrată în sistem joi seara, marți am primit mesaj că a fost procesată și miercuri era deja la mine. Zic rapid, având în vedere un weekend și perioada aglomerată (8 martie). Ce mi-am luat:
Așa arătau produsele în cutie - împachetate cu grijă, ca să nu se întâmple o poveste mai neplăcută. Nu toate sunt pentru mine, dar folia cu bule rămâne pe mâinile mele :D
 Comanda aceasta este 90% compusă din produse Made in România și voi începe  cu ceaiurile:
Ceai de soc de la Fares, 20 de plicuri. Nu știu cum este ceaiul de soc pentru că nu l-am încercat niciodată, așa că am luat această cutiuță din curiozitate.
Ceai de mușețel de la Naturavit, 20 de plicuri. Mușetelul e în casa mea mai ales în sesiune - ceaiurile din această plantă mă ajută să mă relaxez. 
Ceai de tei de la Naturavit, 20 de plicuri. Și teiul e binevenit în casa mea în perioada sesiunii - mirosul mă trezește și îmi dă energie.
Restul comenzii este compusă din produse destinate îngrijirii pielii:
Cremă pentru conturul ochilor, anticearcăn, de la Cosmetic Plant. Tot plimbându-mă pe diferite bloguri mi-am dat seama că din trusa mea lipsește crema pentru ochi. Am observat eu că mă cam deranjează pielea în această zonă, ba se usucă, ba e hipersensibilă, dar îmi ziceam că nea, îi trece. Recent mi-am dat seama că probabil ar fi timpul să încerc și eu o cremă pentru ochi. Nu voiam neapărat anticearcăn, dar cea pe care am văzut-o prima dată nu era în stoc așa că am ales-o pe aceasta. Tubul e de 30 ml și având în vedere cât de puțin produs se duce la o aplicare, cred că mă va ține ceva timp. Revin cu impresii în curând.
Cremă emolientă pentru mâini, cu vitamina A și E de la Tis Farmaceutic. În comanda numărul 1(parcă) v-am povestit despre cât de mult mi-a plăcut crema pentru mâini de la Farmec, dar pentru că tot eram într-un magazin online m-am plimbat în lung și-n lat și crema de față mi s-a părut interesantă, urmând să o procur pe cea de la Farmec altă dată. Având în vedere că pielea mea a suferit destul de mult iarna aceasta, am anumite așteptări de la acest produs. Să vedem cum se descurcă.
Cremă anticelulită termoactivă cu ardei iute și Cafeisilan C2 de la Cosmetic Plant. Dacă tot vine vara, m-am gândit eu așa că ar fi cazul să procur o cremă anticelulitică. În trecut am folosit mai multe variante, dar sinceră să fiu am fost cam leneșă și nu m-am ambiționat să le folosesc mai mult timp. De curând m-am apucat de sală și mi-am zis că e timpul să refac relația mea cu cremele destinate cojiței de portocală. Nu știu la ce să mă aștept de la crema aceasta, dar revin cu un review în curând.
Când am spus mai sus comanda aceasta este 90% compusă din produse Made in România, restul de 10% reprezintă o cremă de la Uriage. Uitându-mă la poza de mai sus mi-am dat seama că am uitat să o includ și mi-a fost mult prea lene să refac fotografia, mai ales că a apus soarele și știți voi, lumina naturală. În fine, crema-fantomă se numește Roseliane de la Uriage și e destinată tenului cu tendința de a fi trandafiriu de dimineață până seara. Nu mă preocupa prea mult fața mea rozalie tot timpul, dar căutând o bază de machiaj mai sofisticată așa, am dat peste acest produs și mi-am zis Elena, ce-ar fi dacă l-ai încerca? Nu am citit niciun review despre Roseliane așa că nu am așteptări. Momentan folosesc o cremă de la Effaclar și mai durează până mă apuc de aceasta. Dar, evident, voi scrie pe blog despre experiența mea când va fi timpul.
Aceasta a fost comanda mea de pe Tei. Singura chestie care nu îmi place la această farmacie online este prețul transportului, care trebuie achitat indiferent de valoarea comenzii. În rest, nu am nicio nemulțumire: comanda ajunge relativ repede, îmi pot urmări cutia pe unde e și când ajunge la mine, nu am avut vreo experiență neplăcută cu firma de curierat, produsele sunt bine ambalate, prețurile sunt cele mai mici de pe piață.
Dacă sunteți din București sau aveți drum prin capitală, treceți pe la sediul fizic al Farmaciei Tei - produsele cosmetice, naturiste, dar și medicamentele au un preț mai mic decât în alte locuri.
Cam atât pentru astăzi, un sfârșit de săptămână cât mai fain!

Comentarii