Balsam hidratant pentru păr сu ulei de sâmburi de struguri Plant activ

Bună fetelor!
Astăzi vreau să vă vorbesc despre un balsam de păr interesant de la Plant activ. Zic interesant pentru că are în compoziția sa ulei de sâmburi de struguri, ingredient pe care l-am întâlnit doar în produse pentru îngrijirea pielii. Balsamul de față are efect hidratant și este destinat părului gras, ceea ce m-a făcut cam sceptică: păr gras+balsam=un pic de dezastru. Ce-i drept, eu folosesc balsamul doar pe lungimea părului, nu și la rădăcină.
Am mai scris despre un produs de la Plant activ care mi-a plăcut și e posibil să-l procur în vitorul apropiat. În ceea ce privește acest balsam, este cremos și un pic lichid, deci pentru părul meu e necesară o cantitate destul de mare la o aplicare. Îl aplic pe păr după șamponare, îl las vreo 3 minute și după clătesc. Se duce foarte repede de pe păr, dar îl lasă moale și facilitează o pieptănare fără sacrificii. Ca preț e accesibil și în plus, e fabricat în România - cu drag și spor :)
Per total, e un balsam interesant, miroase plăcut, dar subtil; face părul mai moale și mai ascultător la pieptănare, dar nu pot să spun nimic despre efectul acestuia asupra pielii și a rădăcinilor. 
Aveți în casă produse de la Plant activ? Ați încercat acest balsam? Să aveți o zi frumoasă :)

Comentarii