Nyx Pore Filler - primer matifiant

Bună!
Recent am scris despre cum am participat la cursul de automachiaj organizat de Mădălina Costin Rahimi, cunoscută și ca Hayky, curs la care am învățat multe și am venit acasă cu două produse faine de la Nyx: un luciu de buze Lip Lustre într-o nuanță de portocaliu cute (review în curând) și acest micuț pe nume Pore Filler.
Sinceră să fiu habar nu aveam ce să fac cu el; nu e un tip de produs pe care l-am folosit, dar după ce i-am admirat ambalajul și i-am citit descrierea, l-am și testat.
Pore Filler este un primer destinat persoanelor cu tenul mixt/gras și mai ales celora ce se confruntă cu defectul pe care-l am eu: pori dilatați. Porii mei dilatați sălășuiesc liniștit pe nas și pe obraji, uneori între sprâncene și câteodată pe bărbie. Nu că ar fi un defect care îmi compromite viața și starea de bine, dar corectarea acestuia e binevenită.
Acest produs acționează ca un strat de umplere a porilor, fără însă a conferi un aspect de ten supraîncărcat. Poate fi folosit ca primer, ca bază de machiaj sau de sine stătător - în toate cele trei cazuri, are o acoperire mică spre medie și conferă un aspect sănătos pielii. Ce mi-a plăcut la acest produs este faptul că se simte fin pe piele - zici că atingi catifea, foarte fain. La fel, acesta acoperă porii într-o formă naturală. E nevoie de o cantitate foarte-foarte mică de produs pentru a-mi acoperi zonele problematice, așa că cei 20 de ml îmi vor ajunge pentru mult timp. Să mai adaug și faptul că îmi place mult ambalajul.
În concluzie, Pore Filler este un produs interesant care se pliază pe necesitățile mele și se împacă bine cu pielea. Se comportă excelent ca o bază de machiaj, nu modifică aspectul fondului de ten și facilitează fixarea fondului/pudrei fără a crea senzația de straturi. Ar fi o prostie să zic că porii mei dilatați au dispărut peste noapte și acum totul e bine și frumos, dar Pore Filler-ul îi acoperă într-un mod delicat, matifiind totodată pielea. 
Îmi place mult acest produs, o descoperire foarte faină spre finele anului 2016. Cu siguranță voi continua să-l folosesc, deși cum am menționat mai sus, tubul de față îmi va ajunge pentru încă un an :)
Ce părere aveți despre produsele de la Nyx? Folosiți un primer matifiant, care să corecteze imprefecțiunile? O zi frumoasă vă doresc!

Comentarii