Effaclar duo (+) de la La Roche-Posay

Bună!
Azi vreau să împărtășesc experiența mea cu produsul Effaclar duo (+) de la La Roche-Posay. L-am procurat în perioada în care la achiziționarea unui produs din gama Effaclar primeai un kit de îngrijire pentru tenul gras (despre care am scris aici). Dacă tot eram în căutarea unei creme care să îmi rezolve problema legată de pielea uscată și acneică - nu știu din ce motiv, în acea perioadă m-am umplut de cratere ca insula Java, am dat de gama Effaclar și am zis să o încerc. De la La Roche-Posay mai încercasem un singur produs, apa termală, care mi-a plăcut nespus de mult, de aceea nu am avut dubii în ceea ce privește buna înțelegere cu produsul nou achiziționat.
Effaclar duo (+) mi-a atras atenția nu doar pentru că se plia pe ce îmi doream eu, dar și datorită faptului că l-am văzut la Carmen într-un filmuleț și de atunci îmi tot făcea cu ochiul. Crema, într-un volum modest de 40 ml, este destinată pielii grase sau mixte, predispuse spre apariția coșulețelor mari și mici. Promite să uniformizeze tenul, să prevină apariția altor coșuri, să lupte împotriva semnelor lăsate de acnee, să fie o bază de machiaj perfectă.
După o perioadă de folosire a acestui produs, pot să afirm următoarele:
- e o bază de machiaj foarte drăguță, fixează fondul de ten fără să-l adune pe la riduri; 
- am observat că micii mei prieteni pe nume coșuri sunt mai timizi și nu mai ies la suprafață cu aceeași regularitate/în același număr mare;
- deoarece nu am semne acneice, nu știu cum e în această privință;
- e necesară o cantitate destul de mare de produs pentru o aplicare, de aceea cred că îl voi consuma destul de rapid;
- oferă un grad mediu de hidratare - la acest capitol nu e dumnezeu, de aceea îl folosesc doar dimineața, seara delectându-mă cu un alt produs.
În concluzie, Effaclar duo (+) e o cremă ce controlează, într-o oarecare măsură, apariția coșurilor și e o excelentă bază pentru machiaj. Ca preț e cam scumpă, dar menționând plusurile de mai sus, se merită încercată. În viitor aș vrea să încerc și varianta Effaclar K - mi-a plăcut mult în urma consumării mostrei.

Comentarii