Dizolvantul pentru lacul de unghii fără acetonă de la Ebelin

Hello!
Deoarece mi s-a terminat dizolvantul pentru lacul de unghii, am decis să procur unul nou. Sunt genul de persoană care vrea să încerce mai multe variante a aceluiași tip de produs, de aceea pe măsuța mea a nimerit dizolvantul pentru lacul de unghii de la Ebelin. Vine în două variante - albastru cu acetonă și roz fără acetonă. 
Am decis să revin la varianta de dizolvant fără acetonă pentru că am observat o înrăutățire a stării unghilor - au devenit mai uscate și au căpătat o tentă portocalie. Tind să cred că acetona e de vină, dar văd pe parcurs.
Cu produsele Ebelin am făcut cunoștință când s-a deschis dm-ul din Iași, adică relativ recent. Un alt produs de la această marcă pentru unghii este pila de sticlă și pentru că aceasta mi-a plăcut mult, i-am dat o șansă dizolvantului pentru ojă.
Acesta vine într-un ambalaj foarte simplist, dar pe placul meu. Capacul se desfiletează, deci cantitatea produsului aplicat pe dischetă este dependentă de utilizator. Oja, chiar și în 4 straturi - base coat, două de ojă, unul de top - se ia ușor, nu e nevoie de o cantitate industrială pentru curățare. Dischetele pe care le folosesc acum (tot de la Ebelin) nu se dezintegrează de la produs, astfel încât am reușit să îndepărtez oja de la o mână cu o singură dischetă și puțin dizolvant.
Drept urmare, e un produs bun și economic, îndepărtează oja cu felicitări. Nu știu încă dacă va influența cumva starea unghiilor mele, dar vă țin la curent. Până atunci, vă invit să încercați acest produs :)

Comentarii