Cremă de gălbenele de la Larix

Bună!
Deoarece sezonul rece a început cam de pe la mijlocul lui octombrie, pielea de pe mâini, față și buze au intrat în grevă și din lipsă de hidratare și exces de vânt și frig s-au uscat și au început să crape. Lucru ce nu m-a încântat; am încercat toate cremele/balsamurile din dotare, dar acestea nu făceau față, așa că am apelat la crema de gălbenele, pe care sinceră să fiu nu am folosit-o niciodată. Am tot văzut-o pe la o blogeriță, la alta și mi-am zis că o fi într-adevăr un produs fain care m-ar salva de tot calvarul numit piele uscată și care se simte ca o mască.
Crema de la Larix am procurat-o de pe Farmacia Tei, în a doua comandă dată de mine și m-a costat 3.5 lei. Am ales varianta de la Larix pentru că mi-a plăcut ambalajul; nu știu dacă e mai bună sau mai proastă decât celelalte creme din sortiment, dar dacă crema de gălbenele e o premieră pentru mine, merge și o firmă la nimereală, despre care eu personal nu știu nimic.
Crema vine într-un borcănaș drăguț, într-un volum de 20 g, care după mine îmi vor ajunge mult și bine. E de culoare galbenă închisă, îmi inspiră o ceară ceva mai păstoasă. Am aplicat-o imediat pe pielea mâinilor, a feței și pe buze și rezultatul s-a observat  de la prima aplicare. Aspectul pielii s-a îmbunătățit ușor și buzele au devenit ceva mai catifelate. Desigur, problema cu pielea uscată nu s-a rezolvat într-o zi, dar faptul că am văzut o îmbunătățire de la prima utilizare mă face să continui să o folosesc. O aplic zilnic, seara, înainte de culcare - deoarece e destul de grasă și nu aș putea să o folosesc pe zi, sub machiaj sau pur și simplu, pentru că oferă o tentă gălbuie pielii în zona unde a fost aplicată, tentă ce dispare odată cu absorbția/îndepărtarea produsului.
Dacă frigul face ravagii și aveți pielea sensibilă, o cremă de gălbenele este o variantă de a elimina efectele negative ale temperaturilor scăzute.

Comentarii