Lame de ras Einwegrasierer marcă Balea

Bună!
Recent v-am povestit despre spuma de ras și gelul de ras marcă Balea, astăzi i-a venit rândul acestui set de lame de ras de unică folosință. Am decis să le procur deoarece m-am gândit că fiind produs de Balea,  ar avea o viață mai lungă dacă le folosesc cu gel de ras. Alte lame, chiar mult mai scumpe, mi s-au tocit repede din cauza spumei, așa că a trebuit să le consum foarte foarte repede.
Am ales acest set de 8 bicuri cu 3 lame fiecare pentru că mi-a plăcut ambalajul - unul festiv, ce duce cu gândul la mare și vacanță, dar și pentru că la prima vedere, lamele mi s-au părut potrivite necesităților mele.
M-am înarmat cu o lamă și cu gelul de ras și m-am dus să le testez. Rezultatul - neașteptat: nu credeam că cele două produse formează un duo atât de reușit. Lama efectiv a alunecat pe piele, nici nu i-am simțit tăișul - de parcă foloseam paletuțe din alea care vin la pachet cu spumele sau cremele pentru epilare, pe care le aplici pe piele, aștepți puțin și după îndepărtezi spuma. Desigur, gelul de ras a facilitat această alunecare.
Nu știu cât de longevive vor fi aceste lame - sunt abia la început, dar îmi place foarte mult efectul lor aspura pielii. Dacă sunteți în căutarea unui aparat de ras ieftin, acesta este potrivit.

Comentarii