Săpun lichid cu aromă de pepene verde de la Balea

Bună!
Astăzi vreau să vă prezint un săpun lichid făinuț de la Balea, cu aromă delicioasă de pepene verde. L-am procurat pentru că mi-a plăcut cum arată și ideea de pepene iarna în casă m-a tentat.
Vine într-o cantitate de 500 de ml și costă în jur de 5 lei. Îl găsiți exclusiv în magazinele dm și eu zic că merită încercat.
Săpunul e aromat, economic, curăță delicat. Dă impresia mai mult de cremă lichidă pentru mâini - nu usucă pielea și chiar îi oferă un grad de catifelare. Mirosul de pepene, chiar dacă e un pic cam chimic, e plăcut și se păstrează pe piele într-o formă ușoară.
Per total, e un săpun lichid drăguț pe care vi-l recomand. Acesta este al doilea săpun marcă Balea pe care l-am încercat, despre primul v-am scris aici, care rămâne a fi preferatul meu. Lăsând la o parte mirosul, ambele săpunuri se comportă la fel și au o gamă destul de largă de arome - alege-o pe care o vrei :)
Ați folosit săpunul lichid de la Balea? Ce impresie v-a lăsat?

Comentarii